טחינה גולמית מעודנת בבקבוק לחיץ של חברת "בארכה"

כלים
קרדיט צילום: יח"צ
קרדיט צילום: יח"צ

חדש על המדפים – הודות לניסיון רב שנים המאפשר פיתוח קו ייחודי, חברת 'בארכה' משיקה טחינה גולמית מעודנת ומוכנה לאכילה, במרקם קטיפתי הודות לתהליך קלייה וייצור ייחודי ובבקבוק לחיץ המשדרג את חווית השימוש.

במהלך זה, חברת "בארכה" אשר בנתה את קטגוריית הטחינה בישראל ממשיכה להוביל בחדשנות ומוציאה לשוק מוצר חדש שיש ביכולתו לשדרג את אופן השימוש בטחינה. הטחינה המעודנת החדשה של בארכה תשנה הופכת את אכילת הטחינה הגולמית לפשוטה וזמינה - כל כך טעימה ובמרקם קטיפתי שאפשר לאכול אותה גם כך כמו שהיא.

קטגוריית הטחינה נמצאת בצמיחה מתמדת בישראל, עם גידול של 22% בהכנסות ו-20% במכירות ב-3 השנים האחרונות בלבד, נתון יוצא דופן ונדיר בשוק המזון הישראלי שגדל בשנה האחרונה ב-1.6% בלבד לפי נתוני סטורנקסט. לקראת השקת הטחינה המעודנת ערכה החברה מחקר וקבוצות מיקוד בקרב מאות נשאלים ונסיינים שבחנו את המוצר החדש. מרביתם המוחלט ציינו לחיוב הן את הבקבוק הלחיץ כמגדיל את הזמינות והנגישות של הטחינה, חוסך מאמץ בהכנה ומתאים להגשה והן את מרקם הטחינה העדין והמוכן לשימוש כרוטב לסלט, כממרח וכתוספת לכריכים.

כיום, טחינה גולמית היא מוצר בסיס הנמצא כמעט בכל בית בישראל. הטחינה החדשה של בארכה, טחינה גולמית מעודנת בבקבוק לחיץ נותנת מענה לכך שיותר ויותר אנשים מעדיפים לאכול טחינה גולמית, כמו שהיא.

93% מהנסיינים השתמשו בכל הטחינה המעודנת בבקבוק לחיץ או במרביתה. למעשה, חל גידול משמעותי של 48% בתדירות הצריכה וגידול של 25% בתדירות הצריכה השבועית הרגילה של טחינה גולמית. יתרה מכך, כ-40% ציינו כי בן משפחה נוסף, בני/בנות זוג וילדים שלא אוכלים בדרך כלל התנסו בטחינה המעודנת – בזכות הבקבוק המזמין, המרקם והנוכחות הפיסית של הבקבוק הלחיץ על שולחן האוכל, בדומה לממרחים אחרים.

כחלק ממהלך ההשקה, על כל אחד מהבקבוקים של הטחינה המעודנת יופיע QR קוד שיפנה את הלקוחות לאתר מתכונים ייעודי מיוחד עבור המוצר עם הצעות לשילוב טחינה במאכלים מוכרים ולחידושים קולינריים. המתכונים נבנו עבור המותג במיוחד על ידי השף תום פרנץ, זוכה העונה השלישית של "מאסטר שף" ועל ידי השף הותיק, עידן הלפרין שהשתתף בתכנית "משחקי השף".

טחינה מעודנת היא המהלך של בארכה לקחת את קטגוריית הטחינה צעד אחד נוסף. גילינו שיותר ויותר אנשים משתמשים בטחינה הגולמית לאכילה כפי שהיא ונהנים מקשת טעמים שמאפיינת אותה: אגוזית, מתיקות, מרירות ומליחות. המעודנת של בארכה בעלת מרקם עדין וקטיפתי והיותה בבקבוק לחיץ תהפוך אותה לזמינה ולשימוש יומיומי. אנחנו צופים השקת מעודנת תגדיל את קטגוריית הטחינה ב-5% נוספים.

אודות בארכה:

למעלה מ-30 שנה חברת רושדי תעשיות מזון בע"מ מייצרת טחינה וחלבה. המפעל, שהוקם בראשית שנות ה-80 כחלק ממיזם לקידום תעשייה במגזר הפך עם השנים לחברה בסטנדרטים בינלאומיים הגבוהים ביותר ולמותג בולט בישראל. מפעל החברה שנמצא באלון תבור הוא המפעל הגדול והמתקדם מסוגו ועומד בסטנדרט בינלאומי גבוה בו מיוצרים מדי יום מוצרי הטחינה והחלבה המופצים לרשתות השיווק, לקוחות מוסדיים ותעשיית המזון בארץ ובעולם.

מחיר: המחיר הממוצע הינו 11.90 ש"ח ליחידה במשקל 310 גרם ותימכר ברשתות השיווק והמכולות.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים