כשהיינו ילדים גדלנו על שורה של סרטי הרפתקאות שגרמו לנו להיצמד למסך ולצפות שוב ושוב. כשצפינו באינדיאנה ג'ונס יוצא אל מסעותיו או כשעקבנו בהתלהבות אחר קבוצת המדענים בפארק היורה, לא יכולנו שלא להתחבר לסיפורים, לאווירת המסתורין ולאתגר. אז נכון, לסרט אינדיאנה ג'ונס צפוי סרט חדש לחלוטין בעוד כמה שנים, וגם בעקבות פארק היורה היו מספר סרטי המשך שזכו לפופולאריות נמוכה יותר מזו של הסרט המקורי, אבל היום אתם יכולים להיכנס בעצמכם אל העולם הזה.

כלים

חדרי בריחה אניגמה הם המקום האידאלי לחובבי הסרטים וגם למי שרק שמע אבל לא זכה לצפות ועדיין לא מצא את הזמן כדי להשלים פערים. אם אתם מחפשים אטרקציה מדליקה ופעילות שונה עבורכם כמשפחה, כזוג, כחברים שרוצים לעשות משהו שונה או כמעסיקים שרוצים לתכנן יום גיבוש חווייתי ומקורי, חדרי בריחה אניגמה הם בדיוק הפתרון עבורכם.

החיפוש אחר האוצר האבוד

חדרי בריחה אניגמה פורשים בפניכם סיפורים מרתקים והרפתקאות בלתי רגילות. כך, כאשר תגיעו אל חדר הבריחה אינדיאנה ג'ונס, תקבלו הודעה על הצטרפותכם למשלחת שנוסעת כדי לאתר את אחד מאוצרות המאיה המוסתרים במקדש. רגע לאחר ההתרגשות הגדולה תבינו עד כמה גדול האתגר שגם ד"ר ג'ונס התקשה לעמוד בו ולרשותכם תעמוד שעה כדי לאתר את האוצר ולברוח עמו מהמקדש. לחלופין, אם תבחרו בחדר הבריחה פארק היורה אתם עומדים לצאת למסע בפארק דינוזאורים מרתק, שבו תצטרכו למצוא את הביצה המשובטת של נקבת הטי רקס עוד לפני שזו תתעורר ותתקוף אתכם כדי לגונן על צאצאיה. בין אם תחפשו אוצר אבוד או ביצה משובטת יעמדו לרשותכם שישים דקות שבהן תיסגרו בחדר הבריחה ותתבקשו לאסוף שורה של חפצים ורמזים שיסייעו לכם לפרוץ מנעולים, לפענח קודים ולהגיע בבטחה אל המטרה כשאתם פועלים יחד, בשיתוף פעולה ועם הרבה מאוד מחשבה ויצירתיות, שהם מצרכים חשובים למי שנכנס להרפתקה שכזו.

איך יוצאים מהחדר?

כאמור, עם כניסתכם אל החדר תעמוד לרשותכם שעה אחת שבמהלכה תצטרכו לפתור לא מעט חידות וצפנים במטרה להגיע אל המטרה ולצאת מהחדר. כדי שתוכלו לעשות את זה כמו שצריך מוטב שתפקחו עיניים ותגבירו ערנות, שכן כל פריט יכול להיות בעל משמעות רבה וגם להתברר כפריט שונה ממה שהוא נראה במקור. החיפוש אחר קודים שיסייעו לכם לפתוח מנעולים, הניסיון לזהות תבניות מסוימות או לפצח כתב חידה מורכב שיעזור לכם לפתוח דלת סתרים, כל אלה נדרשים מכם לצורך פתרון התעלומה. חדרי בריחה אניגמה מאפשרים לכם גם לקבל כמה טיפים כלליים, ייעוץ או רמזים קטנים נוספים – אם תבחרו בכך – באמצעות חברי הצוות שמלווים את משלחת המדענים ואת הארכיאולוגים האמיצים, כך שלא תהיו לבד ואין לכם סיבה לחשוש שמא תיתקעו חסרי אונים באמצע אמריקה הלטינית או בליבו של פארק היורה.