ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד), שעמדה בראש הוועדה המיוחדת להקמת התאגיד החדש, בתגובה ליוזמה של ח"כ ביטן ולהתבטאויות של חברי הממשלה מהבוקר: "ראש הממשלה בעזרת שליחו ביטן ממשיך לעשות הכול כדי לחסל את התאגיד החדש כחלק מניסיונו לשלוט בעולם התקשורת."

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד)
ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד)

לדברי אלהרר:"גם שרת התרבות רגב הבהירה יחד עם שרים נוספים הבוקר את מה שהיה ברור לכולנו- הממשלה הנוכחית לא תרפה עד שתשלוט הפוליטיקה בתאגיד החדש. מפלגת הליכוד לא תנוח עד ששוב יוכלו לדאוג לקומבינות, למשרות ושידור ציבורי רקוב מבפנים.

"הדברים הללו נאמרו באופן ברור בישיבת הממשלה ורק מוכיחים את המשטר האפל אותו מנסים לשמר בממשלת נתניהו. המשחק שהם משחקים על חשבון בני אדם הוא מבייש ומגוחך ומוכיח שאין ממשלה הגיונית בישראל והכול מותר כולל מחיקת החוק שראש הממשלה ושליחיו הקודמים יזמו והניעו בעצמם."

ח"כ חיים ילין (יש עתיד) אמר בתגובה לתמלילי ישיבת הממשלה בנושא התאגיד: "התאגיד אינו ממומן מכספי מירי רגב, הוא ממומן מכספי משלמי המיסים כולם. חלק משרי הממשלה צריכים ללמוד חמש יחידות דמוקרטיה, כי בחמש יחידות דיקטטורה הם מצטיינים. גופי השידור חייבים להיות עצמאים הן מבחינה תוכנית והן מבחינת כלכלית, על מנת להיות משוחררים מלחצים פוליטיים ולאפשר חופש ביטוי כפי שראוי במדינה דמוקרטית."