זה קורה לנו לקראת סוף השנה, ככל שיום ההולדת מתקרב או כאשר אירוע גדול עומד להתרחש. בכל אחת מהסיטואציות הללו אנחנו מחליטים שהגיע הזמן להיות בריאים יותר. אנחנו בטוחים שנצליח להתמיד בשגרת אימונים מפרכת, ממהרים להירשם לחדר הכושר ומבקרים במרכול בחיפוש אחר מזונות דלי שומן. בחלק מהמקרים אנחנו מתייאשים מהר יחסית, אולי משום שקפצנו גבוה מדי ומהר מדי, וההחלטות נעלמות כלעומת שבאו. עם זאת, אין סיבה לשנות את אורח החיים כולו בבת אחת, ושינויים קטנים יהוו צעדים גדולים בדרך להצלחה. כך אתם יכולים לגלות שאימונים ארוכים ומייגעים בחדר הכושר בעצימות גבוהה מדי יעמיסו עליכם יתר על המידה, בעוד איתור אימון שאליו יהיה לכם קל יותר להתחבר יקל עליכם משמעותית. הרשמה לשיעור יוגה או פילאטיס, למשל, יכול להתאים לכם הרבה יותר.

כלים

למה דווקא יוגה?

אימוני יוגה בתל אביב הם הרבה יותר מאשר פעילות ספורטיבית או תרגילים גופניים, אלא הם חלק בלתי נפרד מחיים בריאים יותר. מי שמשלב אימוני יוגה בשגרת חייו מגלה עם הזמן דרך חיים מיוחדת במינה, כזו אשר מעודדת חיבור טוב יותר לתודעה, בריאות משופרת, תחושה טובה יותר של מימוש עצמי, הפחתה ברמות הסבל הפיזי והנפשי, ואף הארה רוחנית. אם כן, אין זה מפתיע שמתאמנים רבים מתחברים ליוגה על שלל הזרמים והצורות המרכיבים אותה, בהן גם ביקראם יוגה המוכרת בשם יוגה חמה בעיקר משום שהיא מתבצעת בחדר מחומם.

מקפידים על תרגול נכון

על מנת להפיק את המיטב מהיוגה וכדי שהאימון יביא לתוצאות הרצויות הן ברמת הכושר הגופני, הן ברמת היציבה והגמישות והן ברמת השקט הנפשי והחיבור הרוחני, תרגול נכון הוא צעד בסיסי. זהו למעשה אחד העקרונות החשובים ביוגה, וכדי שתוכלו להקפיד על ביצוע נכון של התרגילים ועל נשימה נכונה, מדריך מנוסה ומיומן שילווה אתכם בתהליך הוא משהו שאתם לא יכולים לוותר עליו. ישנם כיום חדרי סטודיו שונים המציעים אימוני יוגה בתל אביב, אבל אין זה אומר שכולם בהכרח מומלצים ומתאימים לכם. בדקו מראש את הסטודיו שאליו אתם מתכוונים להירשם, בקשו להגיע לאימון ניסיון, התייעצו עם מתאמנים נוספים ואם מישהו מהחברים הקרובים לכם מתאמן בסטודיו כזה או אחר בקשו ממנו טיפים, המלצות וחוות דעת.

חשיבה נכונה וחיבור פנימי

ביצוע שגרתי וקבוע של יוגה בסטודיו מקצועי יעזור לכם גם להתחבר טוב יותר לנפש ולתודעה. תנוחות היוגה ותרגילי הנשימה עוזרים לשפר לאין שיעור את החיבור הפנימי ולחדד את המחשבה, לא פחות מאשר הן מהוות אימון גופני שמחזק את הגוף, את השרירים ואת היציבה. אם תבחרו בצורה שקולה ונכונה סטודיו מקצועי שיש לו את הניסיון הדרוש לאימוני יוגה תוכלו להיות בטוחים שיש מי שמשגיח עליכם ומוודא שאתם מבצעים את התרגילים השונים בצורה יעילה, טובה ומדויקת.