העצמת מזכירות רפואיות. "אנו עושים כל שביכולתנו למען פיתוח ההון האנושי הכולל גם הקניית כלים לעובדים והשקעה בכל הקשור לפיתוח איכות השירות למטופל", אמרה השבוע המנהלת האדמיניסטרטיבית בביה"ח "מזור" ("מזרע" לשעבר) בעכו, נעמי אסולין עם סיומו של קורס העצמה וחווית שירות שהתקיים בביה"ח.
נעמי אסולין, מציינת עוד כי, "קורס העצמה וחווית שירות היה מיועד למזכירות רפואיות בביה"ח ולמזכירות המרפאות לבריאות הנפש המסונפות לביה"ח ומטרתו הייתה לצייד את המזכירות בכלים, תובנות, מיומנות, טכניקות וטיפים ישימים לפעילות היומיומית בעבודה".
מנהלת רשומות ומידע רפואי בביה"ח "מזור" ("מזרע" לשעבר) בעכו, יהודית אדרי אמרה, "אבני דרך ליצירת חווית שירות איכותית הן מקצועיות, אכפתיות, זמינות, ייזום והתאמה לצרכי הלקוח, תוך עיצוב תפיסת התפקיד של המזכירות הרפואיות".
בנוסף, אמרה יהודית אדרי, "ניהול עצמי במסגרת הזמן ועקרונות להתמודדות עם לחץ , הם מאפיינים מרכזיים של סביבת עבודה המשפיעים לסיכויים לשחיקה כמו גם התמודדות עם אתגרים, קונפליקטים וטכניקות לטיפול בהתנגדויות".
לסיכום הקורס, הוכן תיק נוהלי עבודה 2016 למזכירות הרפואיות שהביעו את תודתן על הכלים שקיבלו, על החוויה העוצמתית, שיתוף פעולה וצפייה לעוד בעתיד. המנהלת האדמיניסטרטיבית בביה"ח "מזור" ("מזרע" לשעבר) בעכו, נעמי אסולין הביעה את התרגשותה לנוכח המשובים של המזכירות, "שציינו את תרומתו של הקורס להעצמתן, כאשר מעבר לכלים המקצועיים שהוענקו להן, הן הביעו הערכה על הלמידה המשותפת, הפתיחות, החשיבה והתרומה לאחריות הדדית וגיבוש הצוות".