"הרפואה המערבית מצילה חיים, אך הרפואה המשלימה משפרת את איכות החיים", אמר בכנס שהתקיים במרפאת כללית רפואה משלימה בנהריה, המטפל בשיאצו ובטווינא יגאל אדר, שהרצה והסביר על מנגנון ההתמודדות הטבעי של הגוף מול אתגרים נפשיים ופיזיים וכן על החשיבות שבשילוב הרפואה המערבית יחד עם הרפואה המשלימה

כלים
יגאל אדר. צילום-אביב ענן גדול
יגאל אדר. צילום-אביב ענן גדול

במרפאת כללית רפואה משלימה בנהריה, התקיים כנס שעסק ביכולתו של האדם לרפא את עצמו באמצעות המשאבים הטבעיים של הגוף והנפש. את הכנס הנחה מטפל ברפואה סינית יגאל אדר, שאמר, "קיים שיתוף פעולה בין הרפואה המשלימה לבין הרפואה המערבית, שכן הן משלימות זו את זו ואינן מתחרות זו בזו. הרפואה המערבית מצילה חיים ואילו הרפואה המשלימה מייצרת איכות חיים".

בנוסף, אמר יגאל אדר, כי, הגוף מפתח לבדו שיטות התמודדות מול סיטואציות שונות וכי, "בעבר טיפלתי בילד שסבל מדלקות אוזניים כרוניות. פניתי להוריו ושאלתי אותם מה טיב הקשר ביניהם, האם הם נוטים לריב לעיתים קרובות. כשנעניתי בחיוב, הבנתי מהיכן נבעו דלקות האוזניים. זו הייתה אחת מהטכניקות שפיתח גופו של הילד כדי לא לשמוע את אותן מריבות ולהתרחק מסיטואציות שקשות לו להתמודד איתן".

על מנגנון הריפוי העצמי של הגוף, אמר מטפל ברפואה סינית במרפאת כללית רפואה משלימה בנהריה, יגאל אדר "הגיע אלי לקליניקה גבר צעיר, אשר עובד בהייטק ואת רוב יומו הוא מבלה מול המחשב. אותו אדם סבל מכאבי ראש עזים ובכל הבדיקות שאותן ביצע כדי לגלות מה מקור הבעיה לא התגלה דבר. בשיחה שקיימנו, סיפר לי שכמה חודשים לפני כן בוצע שיפוץ במשרד וכי, העמדה שלו עברה למיקום בעייתי, כך שאור השמש הקרין לתוך העין שלו, מה שגרם למתח סביב העיניים שלו ובסופו של דבר לכאבי הראש מהם סבל. המלצתי לו לשנות את מיקום העמדה במשרד ולבצע מספר טיפולים ברפואה הסינית. כעבור מספר חודשים, דיווח כי הכאבים עברו לחלוטין".

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.