לאחר הצגת מיזם 'פתח דלת לישראל' ברומא, פאריז ובוורשה, חברתAVS הישראלית ממשיכה לקדם את תדמיתה של ישראל בעולם עם המיזם שהושק השבוע במוסקבה באולם ה-Manej, אולם התערוכות המרכזי של העיר, כחלק מפעילות נודדת של שנתיים בה מוצג המיצג בערים מרכזיות באירופה, אסיה וצפון אמריקה

כלים
חברת AVS  'פותחת דלת לישראל' במוסקבה
חברת AVS 'פותחת דלת לישראל' במוסקבה

חברת AVS לוקחת חלק בתערוכת ענק תוצרת ישראל באולם כחלק מאירועים מיוחדים לציון 25 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לרוסיה. בין היתר מקיימת החברה בתערוכה את הביתן הישראלי מתערוכת EXPO מדובב לשפה הרוסית המציג את ההמצאות והפיתוחים בתחום החקלאות בישראל, את ביתן קק"ל המציג את העשייה הרחבה של קק"ל ואת מיזם 'פתח דלת לישראל'.

במיזם צפויים לבקר אלפי מבקרים מרוסיה, ביניהם קהל רב ובכירים מישראל שכבר סיירו בתערוכה– בתוכם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שביקרו אתמול [ג'] במיזם שיצא לדרך בתחילת השנה כשיתוף פעולה בין-משרדי של משרד החוץ והמשרד לנושאים אסטרטגיים והסברה ומטרתו לאפשר לאנשים ברחבי העולם לחוש את החוויה של ביקור בישראל דרך אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. התערוכה נותנת למבקריה חוויה חדשנית ואינטראקטיבית, המוזמנים ישוטטו בחלל בו מוצגות דלתות שונות ומאחורי כל דלת מתגלה ערך נוסף מישראל והישראליות: מוזיקה, היסטוריה, משפחות ומסורת, חדשנות ועוד, כאשר כל דלת כוללת פעילות אינטראקטיבית עם הקהל.

"כחברה ישראלית שגם פועלת רבות ברחבי העולם אנחנו גאים לקחת חלק בכל פרויקט שמטרתו לקדם את תדמיתה של ישראל ברחבי העולם ולהציג את הרוח המיוחדת שלה לקהלים במדינות ויבשות שונות. דרך אמצעים חווייתיים, עם שימושבחידושים טכנולוגיים ובשלל אמצעים ויזואליים מתקדמים נחשפים מאות אלפים למיזמים השונים ומקבלים לשמחתנו תמונה אחרת על ישראל" אמר מלכי שם טוב מנכ"ל חברת AVS . לצד חברת AVS שותפים במיצג 'פתח דלת לישראל' גם חברתTarget Market והבמאי רן צחור.

חברת AVSמתמחה ביצירת חוויות מותג ייחודיות ובמתן פתרונות מולטימדיה מתקדמים. החברה עוסקת בבניית קונספטים ,עיצוב ,תוכן ובמתן פתרונות מתקדמים להפקות מולטימדיה, פיתוחים טכנולוגיים חזותיים למרכזי מבקרים, תערוכות ועוד. לחברה ניסיון של מאות פרויקטים קטנים וגדולים ברחבי העולם.