יותר מפנק, יותר טעים ופחות 30% סוכר! Nature valley מביאים אליכם את הפינוק הבא ומשיקים: שני טעמים חדשים לצ'ואי: חטיף הדגנים במרקם הרך בנייצר ואלי מכירים את הצורך היומיומי שלנו בחטיף מתוק אשר יעניק לנו אנרגיה, תחושת כיף ובמקביל יהיה מורכב מהחומרים האיכותיים ביותר, ללא תוספת צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

כלים
חטיף צ'ואי שוקולד מריר מעולה עם ציפוי בטעם שוקולד. חטיף צ'ואי בוטנים מפנק בציפוי עם חמאת בוטנים אמיתית
חטיף צ'ואי שוקולד מריר מעולה עם ציפוי בטעם שוקולד. חטיף צ'ואי בוטנים מפנק בציפוי עם חמאת בוטנים אמיתית

צ'ואי נותן את המענה: חטיף במרקם רך המשלב באופן מושלם את הטעמים מתוק ומלוח, כעת על המדפים עם שני הטעמים החדשים חטיף צ'ואי שוקולד מריר מעולה עם ציפוי בטעם שוקולד חטיף צ'ואי בוטנים מפנק בציפוי עם חמאת בוטנים אמיתית. הצורך העז בחטיף מתוק, מוכר לנו כמעט מכל שלב במהלך היום:

בין אם בשעה 8:00 בבוקר כששותים את הקפה ורוצים לידו פינוק טעים, או בשעה 16:00 הידועה לרבים כשעה קריטית בו הגוף דורש מתוק אשר ימלא אותנו באנרגיה חיונית. נייצר ואלי מציעה שדרוג מתוק בדיוק לרגעים האלה עם שני טעמים חדשים לסדרת צ'ואי:

חטיף צ'ואי שוקולד מריר מעולה עם ציפוי בטעם שוקולד. חטיף צ'ואי בוטנים מפנק בציפוי עם חמאת בוטנים אמיתית.

בימים בהם המודעות לאיכות חיים ולמזון בריא גבוהה כ"כ, גם בנייצר ואלי מקפידים לייצר מוצרים מרכיבים איכותיים בלבד. צ'ואי עשוי משיבולת שועל מלאה, עשיר בסיבים תזונתיים, המגיע מבוטנים ושקדים שלמים ופחות 30% מכמות הסוכר! מכיל מינרלים ממקורות טבעיים וללא תוספת של חומרים משמרים וצבעי מאכל.

השילוב של טעמי המתוק והמלוח יוצרים טעם ייחודי, אהוב אשר מעניק חוויה עשירה וכיפית. נייצר ואלי מקפידים לבדוק באופן שוטף מול קהלי היעד מהם הטעמים האהודים ובהתאם מייצרים חטיפים בטעמים חדישים ומיוחדים. מחקר שנעשה מצא כי רבים מחפשים חטיף מתוק ומפנק ובמקביל בעל יתרונות תזונתיים חיוביים.

אך אלו לא רק טעמים חדשים, אלא גם מיתוג חדש!

סדרת צ'ואי נמכרת כעת באריזה בצבע אדום הממחישה את מטרת העל של המוצר: פינוק וכמובן מאפשר זיהוי קל מהיר של המוצר על המדף. האדום גם מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים האיכותיים, הטעם הנקי והיתרונות התזונתיים ואת עובדת היותו של המוצר בעל אנרגיה גבוהה, מרגש ומעורר.

החטיפים החדשים ישווק במארזים הכוללים 5 חטיפים.

עלות מומלצת לצרכן : 19.90 ₪ למארז

מחיר השקה: 14.90 או שני מארזים ב29.90

את חטיפי נייצ'ר וואלי ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, חנויות המזון והמרכולים ברחבי הארץ.

Nature Valley הינה החברה הראשונה בעולם שייצרה חטיפי דגנים ונחשבת לפורצת דרך וליוצרת הקטגוריה, כשהחלה לייצר את חטיפיה כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.

חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב.

כיום מדורגת ג`נרל מילס כקונצרן המזון ה- 6 בגודלו בעולם! סניפי החברה פזורים ביותר מ- 50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם : פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.