צעירי העבודה מברכים על הפסקתו של המשא ומתן על הצטרפות לממשלת אחדות. יו"ר צעירי העבודה: "הצטרפנו למפלגת העבודה בכדי לשנות את המדינה בהתאם לתפיסת עולמנו ולא בכדי להיות שותפים לפשע"

על רקע ההתפתחויות האחרונות, אמרו היום (ד') צעירי העבודה, המנהלים בשבועיים האחרונים קרב ציבור קשה ועיקש במטרה לשמור על האלטרנטיבה השלטונית בישראל ולסכל כל ניסיון להצטרפות לממשלת הימין הקיצוני, כי הם מברכים על הפסקתו של המשא ומתן להצטרפות לנתניהו וחבריו, וכי הם מאחלים לראש הממשלה ולליברמן זוגיות מאושרת וקצרה ככל הניתן בהמשך דרכם המשותפת.

צעירי העבודה הוסיפו, כי כעת, משאופצית האחדות הוסרה מן השולחן, הגיע הזמן לחזור ולפעול בכל הכוח בכדי לפרק את הממשלה המסוכנת הזו ולהחליף אותה לאלתר.

אורי קידר, יו"ר צעירי העבודה: "לאורך כל השבועיים האחרונים השתמשנו בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לסכל בכל דרך את הניסיון להצטרף לממשלת הימין. הצטרפנו למפלגת העבודה כדי לשנות את המדינה בהתאם לתפיסת עולמנו ולא בכדי להיות שותפים לפשע ששמו ממשלת נתניהו בראשות ראש הממשלה הגרוע בתולדות ישראל. כל מי שלא מעוניין בהחלפת השלטון בישראל צריך לבצע חשבון נפש עמוק, אנחנו נמשיך לעבוד בכל הכח לקיצור חייה של הממשלה ולהחלפתה המיידית"

יעל סיני, סגנית יו"ר צעירי העבודה: "עד שמפלגת העבודה תתאפס, אנחנו הצעירים נמשיך לשמור על הדרך, לשמור על הערכים ונמשיך לבנות את כוחנו כדי להבטיח שהמפלגה הזאת תחזור לשלטון. העתיד של הדור שלנו תלוי בכך ואנחנו נעשה הכל כדי להבטיח שזה יקרה ובהקדם".