ח"כ סתיו שפיר היתה הראשונה לחתום על כתב התחייבות של צעירי מפלגת העבודה - על כך שלא תיכנס לממשלת הימין.

סתיו שפיר. לא נכנסת לממשלה
סתיו שפיר. לא נכנסת לממשלה

בפוסט בפייסבוק של צעירי המפלגה נכתב: "חברת הכנסת המעולה סתיו שפיר היא הראשונה שחתמה הבוקר על ההתחייבות שיזמנו, שבה חברות וחברי הכנסת מודיעים באופן רשמי שלא יקחו שום חלק בממשלה הרעה הזו.

אצל סתיו העסק היה ברור כבר מהתחלה. בתקופה האחרונה הוציאה סתיו סדרת הודעות תקיפה מאוד והבהירה את מחוייבותה לדבר היחיד שלשמו אמור איש ציבור לעבוד- שינוי פניה של המדינה. סתיו בחרה בדרך הזו, למרות שיכלה לבחור בקלות בשינוי אחר- שינוי הלשכה שלה ללשכת שרה בממשלת הימין. אנחנו גאים בנבחרות ונבחרי הציבור שלנו שלא מתבלבלים ומהווים מצפן גם בתקופות הכי מורכבות, ובשעות הקרובות נעלה כאן בדף התחייבויות נוספות של חברי הסיעה. לא מתייאשים, מנצחים!"

שפיר כתבה בתגובה: "גאה מאוד בצעירי העבודה הנהדרים שדורשים מכל חברי הכנסת של המפלגה לחתום על כתב התחייבות לא לזחול לתוך ממשלת נתניהו ולא להסכים לקבל בה אף ג'וב. האנשים האלה הם העתיד של המפלגה — לא העסקנים והפחדנים שמנסים לרסק אותה ברגעים אלה ממש.

שמחתי מאוד הבוקר להיות הראשונה שחותמת על המסמך הזה. הבטחנו לבוחרים שלנו להיות חלופה לממשלה הרעה של נתניהו. אם מישהו במפלגה התעייף או נואש מהמאבק — שיילך הביתה לנוח. לנו יש עוד כוחות רבים, ואנחנו לא מתכוונים להרים ידיים."