"עם כל הכבוד לפרס שקיבלתי ועם כל הכבוד לשרת התרבות מירי רגב – את הנזקים שעשתה ניתן לתקן בקלות". כך אמרה היום (שבת) הסופרת, הפעילה החברתית והמועמדת לרשימת העבודה אמילי מואטי לעיתונאי אבי בטלהיים באירוע שבתרבות במכללה האקדמית קריית אונו.

אמילי מואטי בשבתרבות בקרית אונו( צילום: דני שק)
אמילי מואטי בשבתרבות בקרית אונו( צילום: דני שק)

לדברי מואטי: "מירי רגב הצהירה ששני שרים אחריה לא יצליחו לתקן את מה שעשתה לתרבות. כשאני אתמנה לתפקיד, אתקן את הנזק שהותירה יותר מהר מתקופת ההריון של קיפוד.

בהתייחסה לחקירות נתניהו ולקמפיין נגד התקשורת אמרה מואטי:

"המטרה שלנו היא כרגע להחליף את נתניהו וזאת מטרה חשובה ביותר. ההתנהלות של נתניהו צריכה לזעזע כל מי שמאמין במשטר דמוקרטי. אני אעשה כל מה שאני יכולה לעשות כדי להחליף את נתניהו ואני לא חוששת ללכלך את הידיים. הימין המציא אגדה שבה העם נעשה ימני, אבל בין המחנה שלנו למחנה הימין יש בסך הכול הפרש שלושה מנדטים. אנחנו באותו מחנה  וצריכים להתנהל בהתאם ובשיתוף פעולה חוצה מפלגות. ברגע שיוגש כתב אישום נגד נתניהו זה ישפיע ואנשים לא יצביעו לו. למצביעי הליכוד יותר חשובה המדינה מאשר נתניהו. גדלתי בימין ואני מסרבת לקבל את המיתוס הזה שהם יצביעו לנתניהו בכל מקרה. הם לא. ‏גם אם הכרזה נגד העיתונאים היא טריק יחצני של חברת פרסום ולא באה מהנהגת הימין- כולנו צריכים להרגיש חרא שיש כאן מספיק חלאות שיודעים על איזה רגש לפרוט והכת הזאת של מפיצי השנאה הללו צריכה לעוף לנו מהעיניים ומהר".