התזמורת גאה לחגוג את יום הולדתו של המוסיקאי, המורה ונגן הבסון, מרדכי רכטמן. בקונצרט ישתתפו נגני כלי נשיפה של התזמורת עם נגנים אורחים שיבצעו ארבע יצירות בעיבודו של רכטמן, שעל אחת מהן (הסימפונייה הרביעית של בטהובן) הוא ינצח בעצמו. הקונצרט במעמד ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ומאסטרו זובין מהטה.

כלים
מרדכי רכטמן
מרדכי רכטמן

מנחה: הצ'לן רז כהן, עורך הסדרה הקאמרית 8.4, היכל התרבות ראשל"צ, 13:30

ביום שישי 8.4 תחגוג התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון את יום הולדתו ה-90 של המוסיקאי, המורה ונגן הבסון, מרדכי רכטמן, הקונצרט ייערך במסגרת הסדרה הקאמרית הוותיקה של התזמורת.

נגני כלי נשיפה של התזמורת יבצעו יצירות של באך ושל בטהובן ביחד עם נגנים אורחים, כולן בעיבודו של מרדכי רכטמן. בתוכנית: באך - קונצ'רטו מס' 2 למקלדת בעיבודו של רכטמן לחמישיית כלי נשיפה מעץ; באך - כורל- פרלודים ופוגה קטנה לעוגב בעיבודו של רכטמן לרביעיית בסונים; באך – פוגה בסול מינור בעיבודו של רכטמן לחמישיית כלי נשיפה מעץ; בטהובן - סימפוניה מס' 4 בסי במול מג'ור אופ. 60 בעיבודו של רכטמן לעשרה כלי נשיפה מעץ, ובניצוחו.

את הקונצרט ינחה צ'לן התזמורת, רז כהן, עורך הסדרה הקאמרית. הקונצרט במעמד ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ומאסטרו זובין מהטה.

מחווה למרדכי רכטמן במלאת לו 90 – קונצרט מס' 6 בסדרה "קאמרי בצהרי שישי"התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון8.4 יום שישי בשעה 13:30, היכל התרבות ראשל"צ.מחיר כרטיס: 99 ₪, לגמלאים: 89 ₪.טל' להזמנות: 03-9484840 או דרך אתר התזמורתבמעמד: ראש עיריית ראשל"צ, דוד צור, ומאסטרו זובין מהטה.מנחה: הצ'לן רז כהן, עורך הסדרה הקאמרית.בתוכנית:באך - קונצ'רטו מס' 2 למקלדת בעיבודו של רכטמן לחמישיית כלי נשיפה מעץ.באך - כורל- פרלודים ופוגה קטנה לעוגב בעיבודו של רכטמן לרביעיית בסונים.באך – פוגה בסול מינור בעיבודו של רכטמן לחמישיית כלי נשיפה מעץ.בטהובן - סימפוניה מס' 4 בסי במול מג'ור אופ. 60 בעיבודו של רכטמן לעשרה כלי נשיפה מעץ, ובניצוחו.בהשתתפות:נגני התזמורת: מרגלית גפני – חליל צד; אמיר בקמן – אבוב; דוד גרו – בסון; איילת גבע – בסון; ורד ייבין – בסון; איתמר לשם – קרן יער; מיכאל אלטשולר – קרן יער.נגנים אורחים: דודו כרמל – אבוב; יבגני יהודין – קלרינט; יגאל לוין – קלרינט; מאוריציו פאז – בסון; ניר קומפורטי – קונטרבס.

*הזכות לשינויים שמורה