פעילות ספורטיבית היא חלק משגרת חייהם של אנשים רבים ומהווה את המתכון המוצלח לשמירה על איכות חיים. בניהול חיים בריאים, בראש וראשונה, מדובר על אכילה נכונה וביצוע פעילות ספורטיבית. יש עוד אלמנטים שיש צורך לשמור עליהם. כמו: הימנעות ממתח מיותר, יציאה לחופשות, עיסוקים ותחביבים שאינם קשורים לעבודה ועוד. אבל הבסיס הוא בריאות טובה שמושגת בין היתר, במאמץ לא קטן ובהשקעה רבה. כל אחד יבחר את הפעילות הספורטיבית שתתאים לאורח חייו וטעמו האישי וישתדל לבצע אותה לאורך זמן.

כלים

טיפים לפעילות גופנית

כאשר מבצעים פעילות גופנית מוגדרת מומלץ לבצע אותה על פי פרמטרים שונים. להלן טיפים למיקסום הביצועים בפעילות ספורטיבית - נעליים נוחות ובולמות זעזועים לריצות, לא לאכול וגם לא לשתות שתייה מתוקה לפני כל פעילות שהיא ולקחת שעון יד לשחייה כדי להתרכז וגם לעקוב אחר ההישגים תוך כדי ביצוע. יש חשיבות למדידת זמן הפעילות, לסוג המאמץ המתבצע לאורך זמן, למיקום הפעילות ועוד. מרכיב הזמן חשוב מאוד בכל פעילות גופנית והוא ניתן למדידה.

שעוני איכות

Torgoen watches הם שעונים איכותיים אשר מותאמים לנושא של פעילות גופנית ומומלץ להשתמש בהם בעת ריצה, בשחייה, בעת הליכה מהירה ועוד פעילויות שמחייבות מאמץ פיזי. שעונים אלו משווקים על ידי שעוני קבוצת יבנה בחנויות שונות בישראל. בנוסף לפעולת מדידת הזמן, כדאי לבצע את הפעילות הגופנית בחברת אנשים אחרים או תוך כדי שמיעת מוזיקה ולבחור במקום הפעילות המתאים ביותר. יש אנשים שמעדיפים לבצע את הפעילות הגופנית באוויר הפתוח ובטבע ואילו אחרים מעדיפים חדרי כושר. בכל במקרה, שימוש במכשור נלווה כמו שעונים דיגיטאליים, שעוני עצר, בירכיות, מגני ברכיים לנזקקים ועוד יכול לסייע למניעת תקלות ולמעקב שוטף בעת הפעילות.

מדידת זמן

יש צורך למדוד זמן של פעילות גופנית. יש תיאוריות שונות שמצביעות על משך הפעילות הגופנית המומלצת ואחת הנפוצות שאומרת שמומלץ להשקיע כשעה בפעילות אירובית, וכן, כשעה באימונים בחדר כושר, זה משך הזמן האופטימאלי. כדי לעקוב אחר משך הפעילות הגופנית הנדרשת ועל ההישגים של המבצע אותה כדאי להצטייד בשעון מתאים דוגמת Torgoen. בנוסף, חשוב שכל אחד יסתייע במאמן או במומחה בתחום הפעילות הגופנית שיבנה עבורו תכנית אימונים אישית.

ייעוץ ובחירה

מומלץ לרכוש שעונים דיגיטאליים ושעוני אימונים אחרים אצל משווק בעל מוניטין וניסיון אשר יש ברשותו דגמים רבים ואיכותיים של שעונים שונים. יבואן מקצועי מייבא ומשווק שעונים שמיוצרים על ידי יצרנים בעלי מוניטין ושם בינלאומי. מכיוון שמדובר במוצר עם מקדם שחיקה גבוה יחסית, כדאי שתהיה כתובת למקרה ויהיה צורך בשירות.