חברת Reebok פותחת חדר כושר לאימוני קרוספיט בביתן 19 ביריד המזרח, נמל ת"א. המכון יפעל בדומה למכון הקרוספיט שריבוק מפעילה בשדרה החמישית במנהטן ניו יורק.

כלים
reebok - חדר כושר לאימוני קרוספיט
reebok - חדר כושר לאימוני קרוספיט

המכון מתאים למתאמנים שרוצים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום הקרוספיט ולמתאמנים מקצועיים שיוכלו להשתלב במסלולי אימון חדשים. בניהם, מסלול הכנה מקצועי לתחרויות קרוספיט ומסלולי מכשולים בחו"ל.

מסלול קרוספיט אנדורנס המבוסס על אימוני סיבולת המשלבים ריצה וחתירה, המסייעים לשיפור ביצועים בריצה למרחקים, שחייה רכיבת אופניים וטריאתלון.

קרוספיט סטרונגמן הוא מסלול עבור מתאמנים אשר רוצים להתמקד באימוני כוח. המסלול גם יכין לאליפות הארץ "האיש החזק בישראל" המתקיימת אחת לשנה.

ומסלול הרמת משקולות אולימפיים לאלו המעוניינים להתאמן ולהתחרות בענף זה.

המכון יפעל בניהול של דורון פרילוק ודניאל ליבוביץ'. דורון הוא איש הייטק לשעבר, בעלים ומאמן ראשי של רשת מועדוני קרוספיט הגדולה בישראל. לדבריו, מסלולי הקרוספיט החדשים ייקחו את המתאמנים למחוזות חדשים בענף שהם טרם הכירו. המכון יפעל ברוח של חדרי הכושר של ריבוק השואפים לממש את הפוטנציאל הפיזי, הנפשי והחברתי של המתאמנים.

המיקום בנמל ת"א יאפשר לנו לשלב את העבודה במכון הסגור עם פעילויות חוץ, כמו ריצה במסלולים המסודרים שנמצאים בפארק, שימוש בחוף הים הסמוך לפעילויות ימיות שונות, קיום אימוני יוגה ו-TRX, אימוני ילדים ועוד.

לרגל הפתיחה החלה מכירת מנויים מוזלים המשודרגים בהטבות על רכישת ציוד לאימון של ריבוק, והנחות על תוספי תזונה.

ריבוק תומכת בענף הקרוספיט ברחבי העולם ובאליפות העולם המובילה בענף "משחקי הקרוספיט" המתקיימת מדי שנה בארה"ב.