עלייה בביקוש לתחליפי גבינות טבעוניות: שופרסל תמכור את מותג הגבינות הטבעוניות ''משומשו''. הרשת תשווק ששה מוצרי תחליפי גבינות צהובות ותחליפי גבינות מלוחות של המותג משומשו, פרי יוזמה משותפת של קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד", בכל מתחמי GREEN

כלים
מותג הגבינות הטבעוניות ''משומשו''
מותג הגבינות הטבעוניות ''משומשו''

רשת שופרסל תחל למכור את מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו", הכולל קו מוצרים חדש בקטגוריית תחליפי החלב. הגבינות טבעוניות ישווקו בכל מתחמי GREEN של הרשת ברחבי הארץ. להערכת גורמים בחברה, היקף המכירות השנתי לשופרסל בלבד, יעמוד בשנה הקרובה על כ- 2.5 מיליון שקלים, על רקע הגידול בביקוש לתחליפי גבינות טבעוניות.

המותג "משומשו" הוקם ע"י קיבוץ גן שמואל וחברת הדר פוד טכנולוגי, ושם לעצמו למטרה להביא בשורה של טעם ואיכות מנצחים במוצרים טבעוניים. לדברי אייל אדוט, מנכ"ל משותף בחברה, "הצלחנו לייצר תחליפי גבינות צהובות באחוזי שומן מופחתים מיתר התחליפים הקיימים כיום בשוק ובטעם נפלא, וגבינות מלוחות שלא קיימות כיום על המדף. להערכתנו תחליפי החלב בדרכם לשולחן של כלל המשפחות בישראל, מסיבות של אורח חיים, בריאות והעדפה תזונתית".

מותג "משומשו כולל ששה מוצרים טבעוניים, בהם צהובה 18% במרקם חצי קשה בסגנון גאודה מעודנת, צהובה 9% בסגנון עדין קלאסי, וצהובה זיתים 18% בסגנון ים תיכוני. בתחום הגבינות הטבעוניות המלוחות משווקות לראשונה בישראל מלוחה 16% בסגנון יווני, מלוחה 16% עם עשבי תיבול בסגנון מזרח תיכוני, ומלוחה 5% גבינה קלילה בסגנון יווני.

כל מוצרי "משומשו" ללא חומרים משמרים, אינם מכילים סויה, גלוטן ולקטוז ובעלי כשרות פרווה מהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים. מחיר המוצרים לצרכן 19.90 ₪ - 21.90 ₪ לאריזות 200 ו- 250 גרם.