לפירות היבשים תכונות רבות לשיפור אורח החיים שלכם

פירות יבשים ואגוזים יכולים להטיב מאד עם גופינו. שילוב של פירות יבשים ואגוזים בתזונה כדאי שיתקיים בכל יום ולא רק בט"ו בשבט,  וזאת כדי שהגוף שלנו יוכל ליהנות מכלל הויטמינים והתכונות הבריאותיים של הפירות והאגוזים, תוך שניתן לשלב בתפריט היומי פירות יבשים באימון גופני, ופירות יבשים כתחליף לשוקולד או נשנושים שאינם בריאים.

קרא עוד...

פילאטיס ישמור על הגוף בחורף

אחד הדברים שיותר קשים בחורף זה הקור, החושך המוקדם והחוסר חשק לעשות כל אימון ספורטיבי. בעקבות זאת בחודשי החורף רבים נוטים להעלות את משקלם וזאת בשל חוסר פעילות. ובכל זאת כדי לשמור על גוף בריא וחטוב, חשוב לנסות לבצע פעילות גופנית שאפשר לעשות בבית.

קרא עוד...

קפה בריאות קפסולות נספרסו

מחקרים מדעיים מהשנים האחרונות הוכיחו שצריכת קפה מתונה אינה מסוכנת לבריאות האדם והיא עשויה להפחית את הסיכון להתפתחות מחלות שונות, ביניהן סוכרת, אלצהיימר, מחלות לב וכלי דם, פרקינסון וסוגי סרטן מסוימים.

כמובן שמדובר כאן על צריכה מתונה של קפה, בין כוס אחת ל-6 כוסות ביום. כמו בכל דבר אחר הקשור לשתייה ואכילה, גם כאן הדגש הוא על צריכה מתונה והגיונית.

קרא עוד...

חגי תשרי נגמרו והנה אנחנו כבר מתחילים להתכונן לחנוכה. זה לא קל, לא להורים שזה עתה הילדים שלהם בילו שבועיים בבית אם לא יותר ועוד מעט מחכים להם עוד שמונה ימים של חופשה ולא לכל מי שתיכנן לעשות דיאטה או לאכול נכון, אם חגי תשרי היו חגיגה לבטן, מיותר לציין שבחנוכה יש לא מעט מאכלים ומטעמים שיכולים לגרום לנו בקלות לעלות במשקל, שוב.

קרא עוד...

צילום: רשת שקדיה

הרימון, אחד משבעת המינים שבהם התברכה ארצנו, מבשיל בין ספטמבר לדצמבר, ועשיר בערכים תזונתיים התורמים לבריאותנו. אין פלא שיש "כתר" על ראשו. הרימון מספק לגוף שלל ויטמינים ומינרליים, בהם הוויטמינים C, E, B, K, ומינרלים – ברזל, אשלגן, אבץ נתרן, זרחן, סידן ועוד.

קרא עוד...