השתלת שיער באיסטנבול היא חוויה קסומה שמציעה הזדמנויות פז. מגשמי אביב רכים שמשמיעים מנגינות של נוסטלגיה ברחובות עתיקים וכלה בבזארים סואנים שמציעים עשבי תיבול אתניים, מאכלים ועתיקות; איסטנבול זכתה להכרה כיעד המושלם לחופשה בכל עונה של השנה.

כלים

 

ולמרות שמיליוני אנשים מגיעים מדי שנה לטיולים והנאה מהתרבות העות'מאנית העשירה של מדינה אירו-אסיאתית זו, התיירות המסורתית אינה הסקטור היחיד שמוביל אנשים לאיסטנבול. כאחת התעשיות הצומחות ביותר, התיירות הרפואית בטורקיה, ובמיוחד השתלת שיער באיסטנבול; הצליחה למשול אלפי חולים מכל רחבי העולם.

הפופולריות של טיפולי השתלת שיער באיסטנבול

התחום הרפואי של ניתוחי השתלת שיער באיסטנבול בעשור האחרון גדל במהירות בפופולריות והפך את העיר למנצחת בתחום בפער משמעותי על המתחרות באירופה ובארצות הברית. טורקיה נחשבת למקום הראשון כמדינה המובילה בעולם בתחום טיפולי השתלות שיער.

המספר הממוצע של תיירי בריאות שמציפים את המדינה לצורך השתלות שיער בלבד, מסתכם בכחמשת אלפים מטופלים בחודש, כאשר רובם המכריע של אותם תיירים מגיעים מאירופה, המזרח התיכון וכמובן ישראל. חוץ מזה, המספרים צפויים לצמוח באופן אקספוננציאלי בשנים הקרובות.

טיפולים חסכוניים

שיקולים רבים מובילים אנשים מרחבי העולם לבחור השתלת שיער באיסטנבול, אבל השיקול העיקרי המנחה הוא העלויות הנמוכות של הטיפולים בהשוואה לבתי חולים שממוקמים בארצות הברית או באירופה, תוך שמירה על רמה זהה של מקצועיות.

אבל המחירים המזמינים ליחס איכות הם רק אחד הגורמים הרבים שמפתים מטופלי השתלות שיער פוטנציאלים ממקומות שונים ברחבי העולם.

מרכזי השתלות שיער באיסטנבול פועלים בהתאם להנחיות הרפואיות

רוב המרפאות שמציעות טיפולי השתלת שיער באיסטנבול מקפידות על ההנחיות הקליניות הבינלאומיות לטיפולים אלו.

משרד הבריאות בטורקיה מפקח באופן קבוע על ההתנהלות במרכזים הרפואיים, ומוודא שאיכות הטיפול ואמינות הרופאים מתבצעת בהתאם להנחיות, כמו גם השמירה על הציוד והסביבה במונחים של טיפול תקני, סטריליזציה ובטיחות, בדומה לכל טיפול רפואי אחר.

למטפלים יש הסמכה בינלאומית

אנשי המקצוע שמנהלים מרכזים של השתלת שיער באיסטנבול, והצוות המועסק במקומות אלו, קיבלו את הסמכת הממשלה הטורקית ומשרד הבריאות במדינה, ופועלים בהתאם לאישורים שניתנו על ידי עמותות רפואיות בינלאומיות מרובות כמו למשל הוועדה המשותפת הבינלאומית (JCI), והאגודה לכירורגיית שיער ולטיפולי שיקום שיער (ISHRS).

כך שבאופן אינסטינקטיבי, המטופלים נמשכים למרכזים רפואיים שיש להם מוניטין של הסמכה בינלאומית, ושפועלים בהתאם למוסר עבודה קפדני.

ניסיון עשיר של מנתחי השתלת שיער באיסטנבול

העלייה המהירה בפופולריות תעשיית השתלת השיער בטורקיה, ואלפי הלקוחות שמגיעים לעיר מרחבי העולם, הכפיפו את מנתחי השתלת שיער באיסטנבול לאימונים בלתי פוסקים להשתלות שיער עבור סוגים רבים של שיער.

המנתח הממוצע להשתלת שיער בטורקיה הוא איש מקצוע שביצע אלפי ניתוחים, והתוצאה היא כישורי יתר וניסיון עשיר בהשתלות שיער ברמה גבוהה מאוד.

תעשייה שמתפתחת ומשגשגת בקביעות

כתוצאה מהגידול הכמעט מידי של ענף השתלת שיער באיסטנבול, בעשור האחרון התפתחו מספר מרכזי השתלות שיער על מנת להציע פתרונות לביקוש ההולך וגובר של אלפי מטופלים שמגיעים למדינה מדי יום לטיפולי שיקום שיער.

המספר העצום של מרכזי השתלות השיער יוצר סביבה תחרותית ביותר בתחום זה, וכתוצאה מכך נוצרת תחרות בין בתי החולים המקומיים להשתלות שיער בטורקיה, שמניעה את אנשי המקצוע בתחם להתקדם כל הזמן ולהתפתח כדי לקבל יותר מטופלים.

תחרות בריאה שמובילה למצוינות

בעלי מרפאות השתלת שיער באיסטנבול משתדלים בעקביות לגבור על המתחרים והם משיגים את מטרתם באמצעות שימוש בקדמה טכנולוגית גבוהה בתחום, התעדכנות בשיטות וטכניקות מודרניות, ואספקת השירות הטוב ביותר שיש לתחום הרפואי הכירורגי הזה להציע.