קצב החיים הדינאמי, לפעמים כמעט אגרסיבי, מעורר בכולנו את הצורך בתקופות של רגיעה, לפחות מפעם לפעם. אפשר לקרוא לזה זמן מילוי מצברים. וזו המשמעות העקרונית כאשר מדברים על ריטריט. עבור אחדים מאיתנו, זו יכולה להיות מעין נסיגה מהאינטנסיביות, המשולבת עם חופשה או מדיטציה. אבל הפעם אנו רוצים לדבר על ריטריט יוגה – מה זה ומה זה אומר, והיכן זה מתבצע.

כלים
פליי סטייל בוטיק
פליי סטייל בוטיק

סדרה חווייתית לגוף ולנשמה

יוגה איננה דבר חדש בנוף הישראלי ורבים מאיתנו מכירים את הפעילות הזאת שיודעת להרגיע ולאזן, למתוח את הגוף ולהגמיש את השרירים. ובכן, כאן מדובר למעשה על סדנת יוגה בצורה מיוחדת.

הסדנה מתקיימת באתרים שונים, לרוב מיוחדים. אלה אתרים שנבחרים במיוחד בכדי לאפשר לכל משתתף או משתתפת להתכנס פנימה ולהגיע לגרעין העמוק והנינוח שישנו בנפש. זוהי סדנה שמיועדת לגוף ולנשמה. היא יכולה להתאים לחובבי יוגה מנוסים אך גם לכאלה שרוצים להתנסות בכך ולגלות עולם של שלווה, התרגעות, נשימה נכונה ופעילות מהנה.

שילוב עם מנוחה וחופשה

למרות שניתן למצוא סדנאות מהסוג הזה שהן מתרכזות אך ורק ביוגה, ללא שום "קישוטים" מסביב, ניתן להשתתף גם בסדנאות עם רובד של חופשה מפנקת. בצורה כזאת ניתן להפיג את עומס היום יום עם תרגול גופני נינוח ביחד עם הכיף של חופשה על כל המשתמע מכך.

סדנאות מסוג זה מתקיימות בלוקיישנים מגוונים בארץ או בעולם, במלונות יוקרה, במרכזי ספא ולפעמים בפינות חמד אחרות. זו דרך טובה לנסות יוגה, להכיר יוגה, לפגוש מדריכים מנוסים ואנשים מעניינים. פעילות מסוג זה יכולה להתאים גם לבעלי ידע קודם. עם פליי סטייל בוטיק ניתן להזמין חופשות יוגה שמתקיימות בסופי שבוע ולעיתים בפרקי זמן ארוכים יותר, בהתאם לביקוש.