אופני ספינינג נמנים היום עם מכשירי הכושר האהובים ביותר על המתאמנים במדינת ישראל. אותם המתאמנים, שהתרגלו במשך שנים לרכוב על אופניים אך ורק בתנאי שטח, מצאו באופני ספינינג קסם גדול וייחודי, שמאפשר להם להנות בדיוק מאותם היתרונות של אימון הרכיבה, רק מבלי להיות תלויים בתנאי השטח, במזג האוויר, במכוניות הנוסעות על ידם ועוד. היום אנחנו רוצים לספר לכם על אימון חכם באופני ספינינג של ספורטיבו, ככה שתוכלו להנות מאימון שהוא הרבה יותר מרק אימון, הוא חווית כושר מעצימה ומגוונת.

כלים
קרדיט: depositphotos
קרדיט: depositphotos

 

אימון חכם באופני ספינינג של ספורטיבו – להשתפר מאימון לאימון

זה לא סתם שאופני ספינינג של ספורטיבו מאפשרים לכם לבצע אימון טוב ועוצמתי, אלא הם מאפשרים לכם לבצע אימון חכם, אז מה בעצם ההבדל? ובכן, אופני ספינינג של ספורטיבו הם אופניים ייחודיים שכוללים צג נתונים אלקטרוני. לאורך כל האימון נאספים עליכם נתונים כמו דופק, כמות הקלוריות שנשרפות לאורך האימון, המרחק שאותו עברתם, המהירות הממוצעת של הרכיבה שלכם לאורך האימון ועוד.

איסוף הנתונים האלו מאפשר לכם לקבל את התמונה המלאה לגבי האימון שלכם, ובסוף כל אימון לדעת לאן אתם שואפים להגיע בפעם הבאה. למעשה, הצבת המטרות והיעדים האלו היא זו שמאפשרת לכל אימון להיות אימון שעומד בזכות עצמו, ושיש לו מטרות ברות השגה עבורכם.

שמירת נתונים במכשיר הכושר שלכם? זה לגמרי אפשרי

אימון חכם באופני ספינינג של ספורטיבו מתחיל ונגמר בתכניות הכושר שאתם מכוונים לעצמכם. האופניים החכמים של ספורטיבו מאפשרים לכם לקבע את התכניות המתאימות לכם, הכוללות את השיפוע המתאים לכם, קצב הפידול הנכון עבורכם ועוד, כך שבכל פעם שתרצו לבצע אימון, כל מה שתצטרכו זה פשוט לבחור בתכנית השמורה. באופן הזה, לא תצטרכו בכל פעם מחדש לכוון את האופניים בהתאם לתכנית, שמי יודע אם בכלל תזכרו, אלא פשוט להתחיל להתאמן באמצעותה בלחיצת כפתור.

דגמים שונים של אופני ספינינג של ספורטיבו

האימון החכם מתאפשר לכם לא רק על ידי שימוש בדגם אחד, אלא להיפך – ספורטיבו מחזיקה במגוון דגמים שונים של אופני כושר, כך שכל אחד ואחת מכם יכולים לבחור בקלות את הדגם המתאים לו ביותר. מה שמבדיל בין הדגמים הוא מיקום הגלגל התומך, סוג הידיות, סוג כיסא הישיבה ועוד, ולכם נשאר רק לבחור מבין כל אלו.

וכל זה בלי לצאת מהבית

מה שהופך את כל הדברים האלו לא רק לאימונים חכמים אלא גם לאימונים מהנים, הוא עצם העובדה שאין כל צורך שתצאו מהבית בשבילם. אימון חכם באופני ספינינג של ספורטיבו יכול להתבצע מהמקום שבו הכי נוח ונעים לכם להיות – הבית שלכם, כך שאתם לא צריכים להתארגן, לצאת ולחפש חניה, אלא פשוט להיכנס לחדר, לפתוח את המזגן, ולהתחיל לפדל בדיוק כמו שאתם אוהבים. תהנו!