מערכת טכנולוגית חדשה תצפה בקהל הנמצא מול מסכי שילוט דיגיטלי, תנתח את הגיל, המין, מספר הצופים בכל רגע נתון, משך זמן הצפייה ואפילו מצב הרוח - ותתאים את הפרסומת המשודרת במסך הדיגיטלי לקהל היעד

קרא עוד...

Isprint 2015 (ישפרינט) - תערוכת הדפוס המקצועית הבינלאומית הגדולה בישראל תתקיים בימים ג' – ה' ה-20-22 באוקטובר 2015, בגני התערוכה בתל אביב. ישפרינט היא תערוכת הדפוס המקצועית הגדולה ביותר בישראל, לדפוס, דפוס דיגיטלי, גרפיקה, שילוט, שילוט דיגיטלי והוצאה לאור בישראל המהווה מוקד מפגש עסקי ומקצועי של בכירי תעשיית הדפוס בישראל, מקבלי ההחלטות בענף וכן למשתמשי הקצה.

קרא עוד...

חברת CTV מדיה, המתמחה בשילוט דיגיטלי, החלה להשתמש בטכנולוגיה חדשה ובלעדית לחברה, המכונה LivePromo , ומאפשרת שידורים ישירים בזמן אמת של אירועים על גבי טלוויזיות החוצות שלה. השידורים יתבצעו על גבי 27 מסכי הענק של CTV הפרוסים בצמתים מרכזיים בכל רחבי הארץ וזוכים לחשיפה של למעלה משני מיליון צופים ביום.

קרא עוד...

הקיץ הוא עונה מצוינת להתרענן ולרענן את זיכרונם של לקוחות קיימים או לחדור לתודעתם של לקוחות פוטנציאליים. בקיץ החם כולם יוצאים לבילויים בחוץ: לחוף הים, בריכה, פארקי מים או טיולים באזורים מוצלים ורטובים. בקיץ מתקיימים פסטיבלים למיניהם, ירידים, מופעים מוזיקליים ברחבי חוצות ועוד. זה הזמן הטוב ביותר להתחיל בפרויקט של שיווק קייצי בכדי להזכיר מי אתם, ואין כמו לעשות זאת באמצעות מתנה שימושית בדיוק לאותה תקופה, עליה יתנוסס הלוגו שלכם. צידנית היא המתנה המושלמת לכך.

קרא עוד...

תרבות הצריכה יצרה מצב בו השוק מוצף במוצרים של חברות שונות, יותר משאנחנו באמת צריכים. המבחר העצום מבלבל את הצרכנים, ושיקולי הבחירה הם לא רק אובייקטיביים אלא גם רגשיים. בימינו, על מנת שעסק יצליח, לא מספיק לייצר מוצרים טובים אלא גם צריך לדעת לשווק אותם בצורה נכונה. החברות משקיעות תקציבים רבים בפרסום ובשיווק, במטרה לשכנע את קהל היעד לבחור דווקא במוצר שלהן. טלמיטינג היא אחת השיטות השיווקיות, שחברות רבות בוחרות לשלב בקמפיינים לקידום המוצרים שלהן.

קרא עוד...

ענף הפרסום והשיווק מביא עמו בכל יום אתגרים חדשים, אין זה פשוט לבחור בין משרדי הפרסום או לקבוע בעצמכם מהי שיטת הפרסום הטובה ביותר בעבורכם. השוק מאוד דינמי, טכניקות פעולה מאוד מוצלחות תוכלנה להפוך כבר מחר הרבה פחות רלוונטיות. הדרך הטובה ביותר בה תוכלו אתם לישון בשקט בידיעה כי הקמפיין שלכם נמצא בידיים טובות, היא בחירת משרד הפרסום אשר מסוגל להציע קשת רחבה של יכולות, תוך הצגת קמפיינים מוצלחים כאשר מגמת ההצלחה מתפרסת על פני תקופה בת שנתיים לפחות.

אלו שירותי פרסום נחוצים לי בעידן המודרני?

רשת האינטרנט היא ללא כל ספק אחת מזירות הפעילות הראשיות, לא ניתן להתעלם ממנה או מהפוטנציאל הטמון בה. רוב בעלי העסקים כבר מבינים עד כמה הנוכחות שלהם ברשת חשובה ומשמעותית לגיוס לקוחות חדשים ופיתוח תדמיתי, מעט מאוד בעלי עסקים יודעים כיצד לנהל נכונה את התהליך ואין לבחור נכונה את פלטפורמת הפעילות. כך למשל, פעילות ברשתות החברתיות תוכל להביא הצלחה רבה לבעלי עסקים מסוימים מול כישלון חרוץ בעבור אחרים.

חשוב מאוד להבין כי עצם הנוכחות שלכם ברשת אינה ערובה להצלחה, ישנה משמעות רבה לאיכות, סגנון הפעילות, תזמון ובחירת המילים הנכונות. זהו בדיוק השלב בו נכנסים לתמונה אנשי המקצוע, בעזרת שירותי משרד פרסום המכיר היטב את הזירה ומכין שיעורי בית לאפיון נכון של צרכי העסק, קהל היעד ואפיקי הפיתוח המבוקשים תצליחו לקצור את הפירות. תגובה מהירה ונוכחות חשובות מאוד בעידן התחרותי בו אנו חיים, אך פזיזות היא צעד אותו גם בעלי המקצוע המנוסים ביותר בענף מבצעים בהססנות, אל תמהרו לקבל החלטות ללא גיבוי מקצועי.

אלו שירותים מציעים משרדי הפרסום המודרניים?

א.      ניהול יחסי ציבור.

ב.      עיצוב ופיתוח של אתרים ואפליקציות.

ג.       ניהול מוניטין ברשת.

ד.      עיצוב גרפי ועריכת וידאו.

ה.      שירותי קופירייטינג.

ו.        פרסום ופעילות ברשתות החברתיות.

ז.        ניהול מדיה ורכש.

איזה משרד פרסום כדאי לי לבחור?

אין כל ספק כי הבחירה אינה פשוטה, כל בעל עסק שואף לקבל את התמורה המקסימלית בעד כספו תוך מימוש מלא של הפוטנציאל הגלום בשוק. עם משרד פרסום נכון המבין את הצרכים של בעל העסק, את קהל היעד ואת מפת השוק, ההצלחה כמעט מובטחת. משרד הפרסום המתאים הוא כזה אשר מחזיק בניסיון ספציפי בתחום הפעילות שלכם, משרד המציג רזומה עשיר בהצלחות ולקוחות מרוצים, משרד הפועל על פי ערכי השירות המתאימים לכם ובעיקר, משרד פרסום בידיו אתם מרגישים נוח להפקיד את תקציב הפרסום שלכם.

בשלבים הראשונים, מעורבות של בעל העסק או נציג מטעמו בהרכבת תכנית הפרסום וקבלת ההחלטות חשובה, בהמשך הדרך כבר תוכלו להעניק לצוות המשרד יד חופשית. עם הזמן תתחזק ההיכרות ההדדית עד ששני הצדדים למדים להכיר זה את זה ולמצוא את שיטת העבודה המתאימה, זהו השלב בו תדעו כי בצעתם את הבחירה הנכונה.