גל גדות היא הדמות הכי מדוברת והכי אהובה על הקהל שהופיעה בפרסומות הסופרבול גל גדות היא המנצחת הגדולה של הסופרבול עם הפרסומת הכי מדוברת והאהובה ביותר. המגיבים על הפרסומת באינטרנט הם 58% גברים ו-42% נשים שמרביתם בין הגילאים 13-34.
פרסום
אורן אפריאט- כרטיסי ביקור עבור העובדים

כאשר אנשים חושבים על כרטיסי ביקור, הם קודם כל חושבים על כרטיסים שמיועדים עבור בית העסק. עם זאת גם מומלץ ביותר ליצור כרטיסי ביקור עבור מגוון עובדי החברה שמחזיקים בעמדות בחירות. חשוב להבין שלאופציה השנייה יש יתרונות חשובים עבור שני הצדדים- הן עבור העובד שזוכה להחזיק בכרטיס ביקור משלו והן עבור בית העסק. על כן אם גם אתם בית עסק שמחזיק עובדים, מומלץ שתשקלו ע"י הוצאה יחסית זניחה לעשות מהפך- הן ביחס של העובדים לתפקיד שלהם והן ביחס של הלקוחות לבית העסק שלכם.
חברת Fiverr הישראלית משיקה קמפיין מיתוג מהפכני בינלאומי

חברת Fiverr יוצאת בקמפיין אייקוני תחת הכותרת "In Doers We Trust". הקמפיין עוסק ביזמות מודרנית וברוח העשייה הייחודית המאפיינת אותה. בנוסף, מטה Fiverr בתל אביב עובר למשרדים חדשים המאופיינים בעיצוב ואווירה המקדשים את רוח היזמות ומתכתבים עם המיתוג החדש של החברה.
מדריך עיצוב תמונות לפייסבוק על ידי הפוטושופ
הפרסום לעסקים - כל עסק רוצה לנסות שיטות פרסום חדשות עבור העסק שלו, שיטות שיכולות להביא לו הרבה לקוחות בחודש, שיטות טובות שיהיו זולות בשבילו, אבל איפה נשמע על שיטה כזו, נשמעה גם נשמעה,
הסודות של פרסום חוצות יעיל

בימינו קיימות אינספור שיטות לעשות פרסום יעיל וממוקד. יתר על כן, יש שיבטאו תסכול מסוים עקב העובדה שכל דבר היום נהייה שטח פרסומי.
פייסבוק לעסקים במ.ט.י גליל מערבי קריות

קורס נוסף במסגרת התכנית הייחודית מטי דיגיטלי, יוצא לדרך בסניף מ.ט.י קריות מבית מ.ט.י גליל מערבי, בקניון "סינמול", לב המפרץ, שבו תינתן למשתתפים הזדמנות להיכנס לתחום הכי חם שקיים כיום בעולם השיווק- פרסום ושיווק בפייסבוק
גדי וילצ'רסקי וחן מזרחי משחזרים פרסומות אהובות משנות ה-90

יש חיים אחרי בר רפאלי: גדי וילצ'רסקי וחן מזרחי משחזרים פרסומות אהובות משנות ה-90