שילוט דיגיטלי בנקודות המכירה

טכנולוגיית השילוט הדיגיטלי שבימינו הופכת לסטנדרט חדש בתוך הבנקים ורשתות השיווק הגדולות נכנסת בימים אלה לשימוש גם בתוך עסקים קטנים, שבעתיד יוכלו למכור "זמן מסך" גם למותגים הגדולים – לקוחות הממתינים בתור בחנות המכולת השכונתית יצפו בפרסומות של מותגי המזון הגדולים על גבי המסך הדיגיטלי, ובעל המכולת יקבל תשלום על הקרנת הפרסומות

קרא עוד...

מערכת טכנולוגית חדשה תצפה בקהל הנמצא מול מסכי שילוט דיגיטלי, תנתח את הגיל, המין, מספר הצופים בכל רגע נתון, משך זמן הצפייה ואפילו מצב הרוח - ותתאים את הפרסומת המשודרת במסך הדיגיטלי לקהל היעד

קרא עוד...

Isprint 2015 (ישפרינט) - תערוכת הדפוס המקצועית הבינלאומית הגדולה בישראל תתקיים בימים ג' – ה' ה-20-22 באוקטובר 2015, בגני התערוכה בתל אביב. ישפרינט היא תערוכת הדפוס המקצועית הגדולה ביותר בישראל, לדפוס, דפוס דיגיטלי, גרפיקה, שילוט, שילוט דיגיטלי והוצאה לאור בישראל המהווה מוקד מפגש עסקי ומקצועי של בכירי תעשיית הדפוס בישראל, מקבלי ההחלטות בענף וכן למשתמשי הקצה.

קרא עוד...

חברת CTV מדיה, המתמחה בשילוט דיגיטלי, החלה להשתמש בטכנולוגיה חדשה ובלעדית לחברה, המכונה LivePromo , ומאפשרת שידורים ישירים בזמן אמת של אירועים על גבי טלוויזיות החוצות שלה. השידורים יתבצעו על גבי 27 מסכי הענק של CTV הפרוסים בצמתים מרכזיים בכל רחבי הארץ וזוכים לחשיפה של למעלה משני מיליון צופים ביום.

קרא עוד...

הקיץ הוא עונה מצוינת להתרענן ולרענן את זיכרונם של לקוחות קיימים או לחדור לתודעתם של לקוחות פוטנציאליים. בקיץ החם כולם יוצאים לבילויים בחוץ: לחוף הים, בריכה, פארקי מים או טיולים באזורים מוצלים ורטובים. בקיץ מתקיימים פסטיבלים למיניהם, ירידים, מופעים מוזיקליים ברחבי חוצות ועוד. זה הזמן הטוב ביותר להתחיל בפרויקט של שיווק קייצי בכדי להזכיר מי אתם, ואין כמו לעשות זאת באמצעות מתנה שימושית בדיוק לאותה תקופה, עליה יתנוסס הלוגו שלכם. צידנית היא המתנה המושלמת לכך.

קרא עוד...

תרבות הצריכה יצרה מצב בו השוק מוצף במוצרים של חברות שונות, יותר משאנחנו באמת צריכים. המבחר העצום מבלבל את הצרכנים, ושיקולי הבחירה הם לא רק אובייקטיביים אלא גם רגשיים. בימינו, על מנת שעסק יצליח, לא מספיק לייצר מוצרים טובים אלא גם צריך לדעת לשווק אותם בצורה נכונה. החברות משקיעות תקציבים רבים בפרסום ובשיווק, במטרה לשכנע את קהל היעד לבחור דווקא במוצר שלהן. טלמיטינג היא אחת השיטות השיווקיות, שחברות רבות בוחרות לשלב בקמפיינים לקידום המוצרים שלהן.

קרא עוד...