הרשת מאפשר לכל מי שמעוניין לשווק מוצר או שירות ולפרסם דרכים רבות שבעזרתן הוא יכול לעשות את זה. בין אם מדובר על חשבון פעיל ברשת חברתית, פרסום באמצעות מודעה קופצת ועוד דרכים רבות. אחת הדרכים שבהן ניתן לפרסם ברשת היא באמצעות סרטון אנימציה.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

סרטון אנימציה, מה היתרונות בזה?

ההיצע הגדול שקיים היום כמעט בכל תחום דורש מאתנו פרסום ממוקד ואפקטיבי. המטרות הללו יכולות לבוא לידי ביטוי במלואן באמצעות הפקת סרטון אנימציה. סרטוני האנימציה מאפשרים להביא את המוצר שלנו בצורה שוברת שגרה שלא רגילים לראות כל יום. באמצעות סרטון אנימציה אפקטיבי ניתן להציג את המוצר או השירות, לפרט את יתרונותיהם, ולנצל את הזמן של הסרטון כדי להעביר את הצופה (הלקוח שלכם) חוויה רגשית שמחברת אותו למוצר או לשירות שלכם.

אם אתם מחפשים דרך לפרסם את העסק שלכם בצורה שתהיה שונה מהמקובל, סרטון אנימציה יכול מאוד להתאים לכם. אם אתם מתלבטים, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם. כאן תוכלו להבין למי בדיוק מתאים סרטון אנימציה, והאם אתם נכללים באחת הקבוצות הללו.

1. מוצר או שירות חדשים

אם אם בדיוק מייבאים מוצר חדש או עומדים להציע שירות חדש, שלא כל כך קיימים בשוק, סרטון אנימציה הוא דרך מצוינת לפרסם אותו. אם מדובר במוצר פיזי, יהיה צורך להחליט האם לשלב צילומים שלו, המחשה מאוירת שלו או הדמיה תלת ממדית שלו, כדי שהלקוחות  יראו בעיניהם את המוצר ויוכלו להבין עד כמה הוא יכול לעזור להם. בנוסף, סרטון אנימציה למוצר חדש מעניק למוצר תדמית יוקרתית שגורמת ללקוחות רבים להימשך אליו.

2. מספר מוצרים

אם אתם משווקים מספר מוצרים שקשורים אחד בשני, במקום לפרסם כל אחד מהם בנפרד ובצורה הזו להפסיד את האפשרות שהלקוח יבין את המשמעות של כל המוצרים יחד, סרטון פרסומת או סרטון שיווקי באנימציה מאפשר לכם הצגה של כל המוצרים בצורה אחת כדי שהלקוח יבין שיש פה חבילה משתלמת. כך אתם מנצלים סרטון אחדכדי לפרסם או לשווק כמה מוצרים.

3. הדרכה

סרטון אנימציה הכתוב היטב ומבוצע היטב הוא אחד הכלים החזקים ביותר להמחשה ויזואלית של מסרים מופשטים או סט של הוראות. על כן, אנימציה מתאימה במיוחד להוות סרטון הדרכה. בין אם מדובר על הדרכת שימוש או הדרכת בטיחות. בניגוד לסרטון רגיל שיכול מהר מאוד לגרום לצפים בו להוריד ראשים, סרטון אנימציה הוא תמיד מעניין יותר. כל שעליכם לעשות הוא רק להעביר את התוכן שלכם ליוצר הסרטון המתמחה בכך, ותנו לו לעשות את הקסם שלו ולהפוך את התוכן שלכם למשהו ברור, שהקהל קולט בקלות וזוכר לזמן רב.

4. פנייה לקהל יעד מסוים

יצירת סרטוני אנימציה מאפשרת לכם להביא לידי ביטוי את המסרים שלכם כשהם 'תפורים' במדויק לקהל היעד ספציפי אליו אתם מבקשים לכוון את המסרים שלכם. בעזרת אנימציה ותוכן מותאם במדויק, יוצר הסרטון יוכל להתאימו לקהל היעד המדובר.

5. מוצרים לילדים

קטגוריה זו נחשבת לטבעית ביותר לסרטוני אנימציה ולכזו המתאימה לה כמו כפפה ליד. ילדים מאז ומעולם נמשכו אל סרטוני האנימציה והדמויות השונות המופיעות בהם, וכל מה שעליכם לעשות זה לתעל את הסקרנות של הילדים לטובת המוצר שלכם.

הפקת סרטון אנימציה שבו המוצר שלכם מתועד בצורה אטרקטיבית, תהפוך אותו מהר מאוד ללהיט בקרב קהל הילדים.

לסיכום

הפקה של סרטון אנימציה היא דרך ייחודית ואטרקטיבית לפרסומם של מוצרים שונים. הפקת הסרטון מאפשרת לכם להתאים את הפרסומת לקהל היעד המדויק שלכם ולהשיג את יעדי הפרסום הגבוהים ביותר. הסרטון מאפשר לכם להעביר מידע רב יותר מאשר פרסומת אקראית, וכל שעליכם לעשות הוא רק למצוא את סטודיו האנימציה המתאים שיפיק לכם את סרטון האנימציה שלכם.