עיריית תל־אביב-יפו יצאה בקמפיין הסברתי לרכיבה בטוחה ולהדגשת השימוש בשבילי אופניים רק עבור רוכבי האופניים. במסגרת הקמפיין מזמינה העירייה את תושבי העיר ליהנות ממערכת של מעל 100 ק"מ שבילי אופניים בעיר, שהוקמה במיוחד לנוחיות מירבית במרחב הציבורי, לבטיחותם של רוכבי האופניים והולכי הרגל ולהנאתם. שבילים אלו מתוחזקים ומסומנים ע"י העירייה לרווחתם של רוכבי האופניים

קרא עוד...

מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עולה בקמפיין קיץ 2010, תחת הססמא "סיגל באה לעבודה" הקמפיין עולה בהשקעה של כמיליון שקל, והינו המשך של קמפיין החורף "45H", שהשיק את מיצוב האופנה לשעות העבודה. הקמפיין יכלול קטלוג בדיוור ישיר, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, פעילות אינטרנט, פייסבוק ורשתות חברתיות ונק"מ

קרא עוד...

בוגרי קורס הקופירייטינג של 'הבצפר' בקמפיין בטיחות בדרכים: בשיתוף חברת כנען מדיה בתנועה, יציגו בוגרי הבצפר תערוכת פרסומות על גבי אוטובוסים למותגים מוכרים, וכרזות בנושא שליחת מסרונים בנהיגה, תחת הכותרת "המדיום הוא המסר". המדיום הוא האוטובוס – שהוא לא רק כלי תחבורה, אלא גם שטח פרסום אטרקטיבי נייד

קרא עוד...

רשת אופנת הגברים הבינלאומית "Celio*" מעלה קמפיין טלוויזיה לעונת אביב-קיץ 2010 בהשקעה כוללת של כ-3,000,000 ₪. קמפיין אביב-קיץ 2010 החדש של חברת "Celio*", שיעלה באמצעות משרד הפרסום "אליקים-הרמן&נהרדעא", מתבסס על ענף הספורט הבינלאומי Cliff Diving בכיכובו של המדליסט האולימפי הבריטי בלייק אלדריג'

קרא עוד...

המומחים של טפחות חוזרים: מזרחי-טפחות מעלה קמפיין חדש לבסס את מעמדו כבנק המוביל בארץ בתחום המשכנתאות. הקמפיין מדגיש את הרעיון כי בהחלטה חשובה כל-כך כדאי לפנות למומחים של טפחות. הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ההשקעה במהלך כולו נאמדת בכ-4 מיליון ₪

קרא עוד...

מיד לאחר חג הפסח יחל מחזור הלימודים הראשון בשלוחה החרדית של 'הבצפר' , בית הספר של חברות הפרסום למקצועות השיווק והפרסום, שתפתח בבני ברק. ההחלטה על פתיחת שלוחה ייעודית לציבור החרדי התקבלה בהנהלת הבצפר בעקבות התפתחות ענף הפרסום והשיווק במגזר החרדי בעשור האחרון שהובילה לעלייה בביקוש לכוח אדם חרדי מקצועי. הקורסים שייפתחו לאחר חג הפסח הם קורס לשיווק ופרסום וקורס יחסי ציבור ודוברות. הקורסים יתקיימו בנפרד לגברים ולנשים
קרא עוד...