status_smallחברת האופנה הבינלאומית STATUS יוצאת בקמפיין פרסום חדש לחורף 2010 בעלות של כ- 750,000 ₪. את הקטלוג החדש בחרו באופנת STATUS לצלם בעיר האורבנית תל אביב עם פרסונות תל אביביות שהצטלמו בסגנון ה street fashion (אופנת רחוב), בסטייל אישי של אושיות לילה וקובעי טרנדים אשר לא נכנעים לתכתיבי אופנה אלא יוצרים אותה בעצמם - דמויות קיצוניות ויוצאות דופן , אשר הצילומים ייצמדו ל"אני האמיתי" של כל אחת מהן וילכו איתו עד הסוף

קרא עוד...

Mondial_2010-logo_smallחגיגת מונדיאל משותפת של רדיו חיפה וקבוצת הרכב קל אוטו, תתקיים במהלך החודש הקרוב בסניף קל אוטו שבשדרות ההסתדרות 20 (צומת הצ'ק פוסט) בחיפה. במסגרת הפעילות, שדרן הספורט זוהיר בהלול ישדר מטעם רדיו חיפה, את משחקי המונדיאל מסניף חיפה של הרשת, שם יצטרף אליו עודד בלוש, שחקן נבחרת ישראל לשעבר וכיום מנכ"ל חברת שילוט החוצות קל-מדיה מקבוצת קל אוטו. במקביל, ייפתח מבצע מכירת רכבים ייחודי בקל אוטו חיפה, במסגרתו יינתנו הנחות של עשרות אלפי שקלים על רכבים (חדשים ומשומשים), הנמכרים עם אחריות לשנה. כחלק מהמבצע, במהלך ימי שידור המשחקים עצמם קל אוטו לא תגבה מקדמה על הרכבים, ולמעשה תעניק בכך הנחה נוספת של 2,000 ש"ח לרכב
קרא עוד...

משרד התיירות יעלה בשבוע הבא קמפיין לעידוד תיירות הפנים, תחת הסיסמא: דווקא עכשיו חופשה בישראל. מטרת הקמפיין הנה לנצל את חלון ההזדמנויות שנוצר עם ביטול החופשות בתורכיה ולעודד את הקהל הישראלי להעדיף חופשה בישראל, על פני יעדים אחרים, תוך העלאת המודעות לאפשרויות הבילוי, הפנאי, האירועים, הפעילויות, הפסטיבלים והאטרקציות, בדגש על אירועי תרבות, קולינריה ונופש פעיל, הצפויים להתקיים ברחבי הארץ במהלך חודשי הקיץ
קרא עוד...

uri_gavri_boaz_banay_smallלדברי מיכל איתן, מנהלת השיווק בחטיבת הבריאות בשטראוס: "אחלה של שטראוס מוביל בימים אלה מהלך אסטרטגי תחת ההבטחה להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה" והסיסמא החדשה: 'לאכול טוב, לאכול אחלה'. כחלק מהמהלך, מסבירה איתן: "בחרנו במשפחת בנאי כמתאימה ביותר להוביל את  הקמפיין, המשפחה הישראלית, המוכשרת והאהובה, שמה שעושה אותה לכל כך מיוחדת הם המרכיבים שלה". הקמפיין יעלה לאויר במחצית חודש יוני. באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי

קרא עוד...

רשת מועדוני הכושר 'Sweat star', המציעים שירותי כושר, בריאות וספורט בגוש דן ובאשדוד, יוצאת בקמפיין חדש לקראת הקיץ. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום 'שנהב' ויתפרסם בעיתונות, שלטי חוצות, תחנות אוטובוס וכן בפעילות ATL נרחבת - בהשקעה כוללת של כ-250 אלף שקלים
קרא עוד...

הדוגמנית הישראלית הבינלאומית עדי נוימן נבחרה לשמש פרזנטורית למותג ההלבשה התחתונה ליה לונדון. עדי, ששימשה בעברה כפרזנטורית של הלבשה תחתונה וזכורה היטב מ"פאדיחת התחתונים" באח הגדול, משתדרגת עם בחירתה להיות הפנים של מותג קמעונאי ראשון בישראל להלבשה תחתונה

קרא עוד...

קו מוצרי הטיפוח הישראלי סבוקלם (מתמחה בטיפול וטיפוח עור רגיש) משיק "קמפיין קיץ" בין התאריכים החל מסוף מאי ובמהלך חודש יוני בהיקף של 2 מיליון שקלים, לקידום מותג "SeboCalm" דאודורנט לעור רגיש" לנשים וגברים. לאחר שיעל גולדמן הובילה את הקמפיינים האחרונים של החברה, נבחרה ל"קמפיין הקיץ" דוגמנית אירופאית, ממילאנו
קרא עוד...