חברת האופנה הבינלאומית STATUS יוצאת בקמפיין פרסום חדש לחורף 2010 בעלות של כ- 750,000 ₪. את הקטלוג החדש בחרו באופנת STATUS לצלם בעיר האורבנית תל אביב עם פרסונות תל אביביות שהצטלמו בסגנון ה street fashion (אופנת רחוב), בסטייל אישי של אושיות לילה וקובעי טרנדים אשר לא נכנעים לתכתיבי אופנה אלא יוצרים אותה בעצמם - דמויות קיצוניות ויוצאות דופן , אשר הצילומים ייצמדו ל"אני האמיתי" של כל אחת מהן וילכו איתו עד הסוף
פרסום
זוהיר בהלול ורדיו חיפה ישדרו את המונדיאל מסניף קל אוטו בחיפה
משרד התיירות יוצא בקמפיין: צאו לחופשה בישראל במקום בטורקיה
משרד התיירות יעלה בשבוע הבא קמפיין לעידוד תיירות הפנים, תחת הסיסמא: דווקא עכשיו חופשה בישראל. מטרת הקמפיין הנה לנצל את חלון ההזדמנויות שנוצר עם ביטול החופשות בתורכיה ולעודד את הקהל הישראלי להעדיף חופשה בישראל, על פני יעדים אחרים, תוך העלאת המודעות לאפשרויות הבילוי, הפנאי, האירועים, הפעילויות, הפסטיבלים והאטרקציות, בדגש על אירועי תרבות, קולינריה ונופש פעיל, הצפויים להתקיים ברחבי הארץ במהלך חודשי הקיץ
משפחת בנאי - הפרזנטורים החדשים של "אחלה" של שטראוס
לדברי מיכל איתן, מנהלת השיווק בחטיבת הבריאות בשטראוס: "אחלה של שטראוס מוביל בימים אלה מהלך אסטרטגי תחת ההבטחה להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה" והסיסמא החדשה: 'לאכול טוב, לאכול אחלה'. כחלק מהמהלך, מסבירה איתן: "בחרנו במשפחת בנאי כמתאימה ביותר להוביל את הקמפיין, המשפחה הישראלית, המוכשרת והאהובה, שמה שעושה אותה לכל כך מיוחדת הם המרכיבים שלה". הקמפיין יעלה לאויר במחצית חודש יוני. באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי
פרסום "שנהב" יבצעו קמפיין לרשת מכוני הכושר sweat star
עדי נוימן לובשת תחתונים - תמורת 100 אלף ש"ח
הדוגמנית הישראלית הבינלאומית עדי נוימן נבחרה לשמש פרזנטורית למותג ההלבשה התחתונה ליה לונדון. עדי, ששימשה בעברה כפרזנטורית של הלבשה תחתונה וזכורה היטב מ"פאדיחת התחתונים" באח הגדול, משתדרגת עם בחירתה להיות הפנים של מותג קמעונאי ראשון בישראל להלבשה תחתונה