"החבר'ה האלה נחמדים ומצחיקים. יש להם מזל גדול שיש לי חוש הומר טוב. מישהו אחר היה יכול ממש להתעצבן על השימוש באמא שלו שכבר לא איתו בלי לברר מראש. אני לא, אני מחייך תמיד - במיוחד היום. קדימה חבר'ה מפרגן לכם באהבה גדולה" כתב לנדנברג בפייסבוק על הוידאו.
http://www.youtube.com/watch?v=XzEuA_NhA8g
לעומתו, אושיות אחרות מהברנז'ה ומחברות פרסום בארץ הגיבו בזעם ובשלל מהומות: "אני מניח שנתת לשומר הוראה לירות בהם." , "ינון, אתה רוצה שנארגן לחבר'ה האלה 'תאונת מדיה' בפיקות הברכיים?"
לפני המהומה, מטרת הקמפיין המקורית הייתה למשוך תשומת לב וליצור באז ע"י הכנת קטעי וידאו אישיים לאושיות אינטרנט רבות – זמרים פעילים באינטרנט, בלוגרים מצליחים, אנשי מפתח בתעשיית הפרסום וכדומה.
הקמפיין משך את תשומת ליבם של ידוענים/אושיות אינטרנט אשר צפו בסרטון, אשר הגיבו לכך ורובם שיתפו את הסרטון עם הגולשים באמצעי און ליין שונים, בין היתר: אייל "קוואמי" פרידמן , אריק סיני, עומרי חיון, באד זיינמאן , סניה ולדברג ועוד ועוד.
הקמפיין הסתמן כהצלחה ועמוד המבצע של פיג'לינג בפייסבוק גרף כמעט 8000 חברים בתקופה של כמה שבועות בודדים. המבצע בעיצומו ומסתיים ב 25 לחודש.