חברת "ביובי שדה אליהו" משיקה בימים אלו קמפיין נרחב במטרה להעמיק את המודעות הציבורית למותג "ביו-תות" ולתמוך במגדלי התות שדה אשר משתמשים בהדברה ביולוגית משולבת ובשירותי הפיקוח של החברה. מטרת הקמפיין שיצא בימים אלו לדרך, באמצעות גד השדה, חברה לאסטרטגיית אינטרנט בשיתוף בלומברג דוברות ויח"צ, וכלל הקמת אתר אינטרנט בנוסף לפרסום נרחב באמצעי התקשורת הארציים, היא להגביר את המודעות הציבורית למותג "ביו-תות", להסביר לצרכנים מה משמעות המותג ולוודא שהצרכנים יודעים לזהות את המותג באמצעות המדבקות המקוריות הנושאות את שם החברה

קרא עוד...

רשת אופנת "קרייזי ליין" עולה בקמפיין קיץ 2010 , בכיכוב הפרזנטורית החדשה גלית גוטמן, באמצעות "מקאן בוטיק" מקבוצת מקאן-אריקסון. הקמפיין בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקלים. 3 מיליון שקלים הושקעו בקמפיין טלוויזיה בן 6 סרטונים

קרא עוד...

חברת "אלדן" יצאה בקמפיין פרסומי (ביום העצמאות כולנו ישראלים כחול-לבן) בצירוף חולצות "כחול לבן" המיובאות דווקא מטורקיה. צביקה ליברמן, מנהל איגוד הטקסטיל בהתאחדות התעשיינים מגיב בחריפות לקמפיין חברת אלדן המתפרסם בעיתונים

קרא עוד...

רשת הבוטיקים "BONITA" מעלה סדרת קירות ענק כחלק מקמפיין עונת אביב-קיץ 2010 בהשקעה של כ-450,000 ₪, באמצעות חברת "ברעם". הסדרה הכוללת 4 קירות ענק מופיעה על גבי מתחם תנובה המשקיף אל נתיבי איילון, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית הריקה פרננדה

קרא עוד...

buganim_smallהדוגמנית שירלי בוגנים תוביל את קמפיין מותג הנעליים והתיקים של רשת נעלי "לאפייט", "Lafayette Italy" לשנת 2010-2011. החברה תשיק קמפיין בשווי של 1.5 מיליון שקלים תחת המותג "Lafayette Italy" שידגיש את הבינלאומיות, האופנה והאיכות בתיקים ובנעליים האיטלקיות

קרא עוד...

לרגל האביב ולקראת הקיץ, משיק מותג דאב מבית יוניליוור קמפיין חדש לסדרת הדאודורנטים המרעננת, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה של 1.5 מיליון ₪. הקמפיין החדש, מציג את הדאודורנטים של דאב ובמרכזם את סדרת GO FRESH הכוללת מגוון מוצרים בשלושה פורמטים – ספריי, רול און עומד על הראש וסטיק המוצעים בניחוח מלפפונים ותה ירוק או בניחוח אשכולית ולמון גראס ומעניקים הגנה ממושכת ורעננות לאורך כל היום

קרא עוד...

מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה לקיץ 2010 בכיכובה של פרזנטורית החברה מלי לוי, בעלות כוללת של 2,000,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער". הקמפיין מתבסס על קמפיין החורף האחרון בקונספט תהלוכת הלוויה בסגנון אירופאי ובמרכזה אלמנה הלובשת רק הלבשה תחתונה תחת הסלוגן " FOR EVERY OCCASION"

קרא עוד...