מספר ימים לאחר פרסום נתוני ה-TGI אשר מצביעים על עלייה בשיעור המאזינים לרדיו קול חי, משיקה התחנה החרדית קמפיין פרסומי חדש למפרסמים במדיה הכללית בעלות של חצי מיליון ₪. "מתפלל להגדיל את המכירות ? תגדיל את נתח הפרסום!"- כך מדגישים ברדיו קול חי דרך קמפיין פרסומי נרחב את כוח הקנייה של המגזר החרדי עבור מפרסמים פוטנציאליים. לפי הערכות שונות שפורסמו לאחרונה המגזר החרדי והדתי במדינת ישראל מונה קרוב למיליון איש

קרא עוד...

daniתקציב הפרסום של מותג התכשיטים והשעונים איטלי גולד, בהיקף של 2 מיליון ₪ לשנת הפעילות הראשונה, נמסר לפרסום אליקים הרמן נהרדעא, לאחר שהנהלת החברה ברשות המנכ"ל מאיר חוזז בחנו מספר הצעות
קרא עוד...

telma תלמה מקבוצת יוניליוור מחזירה לקדמת הבמה את אחד ממוצרי הדגל של החברה – ברנפלקס תלמה. במסגרת זו, משיקה החברה קמפיין רחב היקף למותג, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובכיכובה של אורנה בנאי, בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪

קרא עוד...

status_smallחברת האופנה הבינלאומית STATUS יוצאת בקמפיין פרסום חדש לחורף 2010 בעלות של כ- 750,000 ₪. את הקטלוג החדש בחרו באופנת STATUS לצלם בעיר האורבנית תל אביב עם פרסונות תל אביביות שהצטלמו בסגנון ה street fashion (אופנת רחוב), בסטייל אישי של אושיות לילה וקובעי טרנדים אשר לא נכנעים לתכתיבי אופנה אלא יוצרים אותה בעצמם - דמויות קיצוניות ויוצאות דופן , אשר הצילומים ייצמדו ל"אני האמיתי" של כל אחת מהן וילכו איתו עד הסוף

קרא עוד...

Mondial_2010-logo_smallחגיגת מונדיאל משותפת של רדיו חיפה וקבוצת הרכב קל אוטו, תתקיים במהלך החודש הקרוב בסניף קל אוטו שבשדרות ההסתדרות 20 (צומת הצ'ק פוסט) בחיפה. במסגרת הפעילות, שדרן הספורט זוהיר בהלול ישדר מטעם רדיו חיפה, את משחקי המונדיאל מסניף חיפה של הרשת, שם יצטרף אליו עודד בלוש, שחקן נבחרת ישראל לשעבר וכיום מנכ"ל חברת שילוט החוצות קל-מדיה מקבוצת קל אוטו. במקביל, ייפתח מבצע מכירת רכבים ייחודי בקל אוטו חיפה, במסגרתו יינתנו הנחות של עשרות אלפי שקלים על רכבים (חדשים ומשומשים), הנמכרים עם אחריות לשנה. כחלק מהמבצע, במהלך ימי שידור המשחקים עצמם קל אוטו לא תגבה מקדמה על הרכבים, ולמעשה תעניק בכך הנחה נוספת של 2,000 ש"ח לרכב
קרא עוד...

משרד התיירות יעלה בשבוע הבא קמפיין לעידוד תיירות הפנים, תחת הסיסמא: דווקא עכשיו חופשה בישראל. מטרת הקמפיין הנה לנצל את חלון ההזדמנויות שנוצר עם ביטול החופשות בתורכיה ולעודד את הקהל הישראלי להעדיף חופשה בישראל, על פני יעדים אחרים, תוך העלאת המודעות לאפשרויות הבילוי, הפנאי, האירועים, הפעילויות, הפסטיבלים והאטרקציות, בדגש על אירועי תרבות, קולינריה ונופש פעיל, הצפויים להתקיים ברחבי הארץ במהלך חודשי הקיץ
קרא עוד...