MG_3669חברת דפי זהב יוזמת תחרות ריאליטי LIVE, הראשונה מסוגה בעולם, בתוך שלט חוצות ענק. החברה בחרה באלירז שדה, זוכה תכנית "האח הגדול" ופרזנטור החברה, ובנתן בשבקין, זוכה התכנית "הישרדות", להתחרות מי מהם הוא השולט על שלט החוצות

קרא עוד...

קמפיין אינטרנט ויראלי יצר רעש ומהומות אצל עובדי חברות הפרסום בארץ, בעקבות סרטון Youtube שנוצר בקמפיין המדבר על ינון לנדנברג – מנכ"ל ובעלי חברת הפרסום E-dologic. הוידאו שנוצר ע"י איתן נחמיאס (בעלי חברת הפרסום Oracall.com ) יחד עם הבמאי-קומיקאי דדו מילמן הוא בעצם מערכון אשר מתייחס אל לנדנברג ואל אמא שלו במטרה לקחת חלק במבצע הפרסומי "פיג'לינג שולחים אתכם להופעה של ליידי גאגא". לנדנברג עצמו מצא את הוידאו מצחיק ופירגן אצלו בפייסבוק למרות שבפועל הסתבר כי אמו "כבר לא איתו"

קרא עוד...

nina_brosh_goldהדוגמנית הישראלית הבינלאומית נינה ברוש (לנצח ויק) נבחרה לשמש פרזנטורית לחב' התכשיטים איטלי גולד. נינה, שבעבר הצטלמה עבור מעצבי על עולמיים כגון, דיור, מיו-מיו, ורסאצ'ה ועוד, שמחה להגיע לישראל לשמש פרזנטורית לחב' ישראלית. לצורך צילומי הקטלוג, הגיעה נינה עם 2 ילדיה לביקור בישראל מניו-יורק, שם היא מתגוררת, לביקור של שבועיים
קרא עוד...

Lacoste_PR_Collection_GOAבמסגרת קמפיין בינלאומי למותג היוקרה 'לקוסט' יוצאת יבואנית השעונים "סי בי סטייל" בקמפיין פרסום ממוקד בהשקעה של 100,000 ₪ עבור קולקציית שעוני המותג לקיץ 2010. קמפיין זה הינו חלק מקמפיין פרסום של חברת הביגוד והשעונים העולמית לקוסט, במסגרתו תציג יצרנית המותג את שעוני החברה מהקולקציה האחרונה מתחום שעוני הספורט לקיץ 2010

קרא עוד...

מספר ימים לאחר פרסום נתוני ה-TGI אשר מצביעים על עלייה בשיעור המאזינים לרדיו קול חי, משיקה התחנה החרדית קמפיין פרסומי חדש למפרסמים במדיה הכללית בעלות של חצי מיליון ₪. "מתפלל להגדיל את המכירות ? תגדיל את נתח הפרסום!"- כך מדגישים ברדיו קול חי דרך קמפיין פרסומי נרחב את כוח הקנייה של המגזר החרדי עבור מפרסמים פוטנציאליים. לפי הערכות שונות שפורסמו לאחרונה המגזר החרדי והדתי במדינת ישראל מונה קרוב למיליון איש

קרא עוד...

daniתקציב הפרסום של מותג התכשיטים והשעונים איטלי גולד, בהיקף של 2 מיליון ₪ לשנת הפעילות הראשונה, נמסר לפרסום אליקים הרמן נהרדעא, לאחר שהנהלת החברה ברשות המנכ"ל מאיר חוזז בחנו מספר הצעות
קרא עוד...