אחד מאבני היסוד של ניהול מוניטין ברשת הוא ניהול המוניטין של המותג שלך ברשתות החיפוש, מכיוון שמנוע החיפוש הפופולרי ביותר בישראל הוא גוגל עם למעלה מ 90% מתוצאות החיפושים, נהוג להתייחס לגוגל כמנוע החיפוש העיקרי

כלים

 

מה זה ניהול מוניטין בגוגל? בקצרה איך אתה מוצג כאשר מקישים את שם המותג שלך ברשת או שמך הפרטי.

למעשה נושא זה מורכב מכמה נושאים:

תוצאות החיפוש הממומן בגוגל - אלו התוצאות המומנות ( בדרך כלל 4 הראשונים בכל דף חיפוש ו 3 תוצאות החיפוש התחתונות) שמופיעות כאשר אנחנו מקישים את שם המותג שלכם או שמכם הפרטי.

האם המתחרים מופיעים בתוצאות? האם התוצאות רצויות? זהו איזור שאפשר בקלות לשלוט עליו באמצעות תשלום לגוגל ותכנון נכון של תצוגת הפרסום.

תוצאות  החיפוש האורגני - אלו הם התוצאות שמופיעות מתחת לתוצאות הממונות בדרך כלל 10 תוצאות בכל דף חיפוש, האם התוצאות הם תוצאות רצויות?

אם לא מה אפשר כדי לדחוק אותם? זהו למעשה החלק הקשה בניהול מוניטין והוא דחיקת תוצאות שליליות באמצעות קידום אתרים חיובי.

גרף הידע - מופיע בדרך כלל בצד שמאל של האתר עם מידע תמציתי על המותג שלכם ( כתובת, תמונה, אתר, טלפון, זמני פעילות ועוד...).

בדרך כלל ניתן בקלות לשלוט על אותם תוצאות.

איך נוכל ליצור לעצמנו מוניטין חיובי?

הבסיס הוא אתר המוצג  היטב ומקודם נכון בגוגל, עם פרטי יצירת קשר נכונים ומידע כמה שיותר מקיף.

חשוב לעקוב אחרי תוצאות המידע אודותכם בכלי ניטור בזמן אמת, ולתת תשובה לכל משבר בזמן אמת.

חשוב ליצור כמה שיותר כתבות יחסי ציבור מטעמכם ופרסומם באתרי מידע רלוונטים, הדרך הטובה ביותר היא קניית כתבות ופרסומם באתרים.

ניהול נכון של המוניטין ברשתות החברתיות - תחזוקה נכונה של עמודי המידע, פרטי קשר נכונים, שיתוף מידע, ומענה לכל שאלה.

המאמר באדיבות אתר "IPROFILE - תדמית נכונה ברשת" לעוד טיפים ניתן לקרוא באתר