אם חשבתם פעם להיות מעצבים ותמיד רציתם בגד בעיצוב אישי משלכם, היום זה אפשרי וניתן להגשים את המשאלה הזו, אפילו די בקלות והכי חשוב שזה עפ"י הסגנון והטעם האישי שלכם.

כלים

 היום ניתן לבחור כל צבע  או גוון  של חולצה ולבצע הדפסה על חולצות עם משפט, תמונה או הדפסה של לוגו או כל שילוב אחר שיש לכם בראש. ההדפסה יוצאת באיכות גבוה, מקצועית ומהירה.

העברת מסרים דרך חולצה

עיצוב חולצה הוא לחלוטין יכול להיות בעל אמירה אישית. אלא שבוחרים להדפיס מילים שמבטאות אג'נדה או כל רעיון חברתי, פוליטי או סתם מחשבה מבודחת על נושא מסוים שאתם מעוניינים להציג. אך כדאי לזכור שמסר שמועבר בחולצה הוא יכול להיות בר השפעה.

המסר מודפס על החולצה ואנשים רבים מביטים בו בעיקר אם הוא בולט לעין. ולכן הוא עשוי להשפיע אם המסר מובא בצורה חזקה באמצעות מילים או ציור בולט. חשוב שתבחרו רצף מילים קליטות, מדויקות וברורות שיעבירו את הרעיון שלכם בדרך הכי ישירה ומקורית.

דוגמאות של עיצוב חולצות מודפסות מבית פרינטי לי

 1 פרינטי לי 017ff

עיצוב חולצות מתנה מקורית 

היום ממש קשה למצוא מתנה מקורית לחבר או חברה או לילדיכם, אבל עיצוב חולצה לילדים ואף למבוגרים היא בהחלט מתנה מקורית, בטח אם תדפיסו עליה משהו נעים ומרגש. ניתן להדפיס היום חולצות לאירועי שמחה כמו ימי הולדת, בר מצווה וחתונה.

כמו כן, ניתן לעשות הדפסה בכמויות לכל החוגגים או לחלקם, שהם הקרובים ביותר לבעלי השמחה, כך כולם יוכלו להעביר מסר משותף ומרגש דרך החולצה, מה שיכול לשדרג את האירוע ולגרום לבעל או בעלת השמחה לשמוח מאוד ולא לשכוח את המחווה הקסומה הזו.

עיצוב חולצות – עולם הפרסום

גם בעולם הפרסום הדפסה על חולצות היא דרך ישירה ומקורית לפרסום של מוצרים או כל דבר שאותו מעוניינים למנף ולחשוף. ניתן ליצור לוגואים של חברות או משפט שיווקי על חולצה או לבצע הדפסה של המוצר עצמו שיעורר סקרנות ושאלות ובעיקר ייחשף לעניי כמה שיותר אנשים. את החולצות ניתן ללבוש במקומות של ירידים, תערוכות וליצור שיווק ישיר מול הקהל ההמוני שמסתובב. ניתן גם לחלק במתנה חולצות עם מסר שיווקי באזור ירושלים ואזורי המרכז ויהיו אנשים רבים שישמחו לקבל חולצה חדשה בחינם.

עיצוב חולצות לילדים

הילדים שלנו חשופים לתקשורת ולכל אמצעי המדיה וזו גם דרך מעולה להעניק להם חולצה שמייצגת את האנשים אותם הם אוהבים לראות על גבי המסך. שחקני כדורגל או דמויות מסדרות, זמרים אהובים ועוד. הדפסה על חולצה של אחד מהכוכבים שלהם היא מתנה מושלמת.

וכולנו מכירים כמובן את ההדפסה על חולצות בית הספר. ניתן לבחור חולצות עם גזרה יפה ולבצע עליה הדפסה של לוגו של בית ספר. ההדפסה איכותית וניתן לבצע על מנעד של חולצות, סוודרים וקפצ'ונים.

 2 פרינטי לי 0486c

המאמר נכתב באדיבות פרינטי לי – הדפסה על חולצות