מותג האיפור המוביל בעולם, M.A.C מעלה לראשונה בישראל קמפיין פרסומי לתקשור פרוייקט "ויוה גלאם" של המותג. את הקמפיין, שעולה בהשקעה של -600,000 ₪ מובילה הכוכבת המדוברת בעולם, ליידי גאגא, המכהנת זו השנה השנייה כדוברת קרן האיידס העולמית של המותג M.A.C

קרא עוד...

קבוצת שטראוס משיקה: קמפיין חדש לדני ודניאלה בהשקעה של 1.5 מיליון דולר. מחלבות שטראוס מציגות קמפיין חדש ומשולב למעדני החלב דני ודניאלה, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי\ Y&R

קרא עוד...

קמפיין הקיץ של קסטרו יוצא הפעם לרחובות העיר כשמטרה אחת עומדת לנגד עיניו: לקרוא לכולם לצאת לרחובות ולהפגין אהבה. בסרטון הפרסומת, גל גדות ויונתן ווגמן יוצאים לרחובות יחד עם חבורה יפת תואר של צעירים חסרי מנוח, כשפריטים נבחרים מהקולקציה החדשה לגופם ומחשבות על אהבה מסתובבות בראשם

קרא עוד...

תחת הסיסמא "תיירות - מנוע הצמיחה של ישראל", ייצא משרד התיירות, השבוע, בקמפיין פרסומי רחב בישראל, להעלאת תדמית מקצועות התיירות ולגיוס עובדים חדשים, בעלות של כארבעה מליון שקלים. הקמפיין, בהשתתפותם של יורם ארבל ואייל ברקוביץ', המופק באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, ובבימוי ליאור הר-לב, ישודר החל מה- 23 במרץ בערוצי הטלוויזיה, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות

קרא עוד...

הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הורתה לחברת האופנה TNT (הוניגמן) להסיר בתוך 7 ימים את הפרסומים הכוללים עירום ורמזים מיניים בוטים. בתמונות, המתפרסמות בחנויות ובאתר האינטרנט של המותג TNT, נעשה שימוש בדוגמנית הנחזית להיות קטינה, תוך שימוש בעירום וברמזים מיניים לקידום מכירות המותג

קרא עוד...