בתי עסק, גדולים וקטנים, לא פועלים לבד, בחלל ריק. גם בית העסק הקטן ביותר, זקוק לסביבה עסקית שתעזור לו לפעול. בין אם זה אנשי מקצוע שיעזור לו לבצע פעולות הקשורות לתפקוד הפנימי של בית העסק (לדוגמא, כל מה שקשור לנושא של חשבונאות, מלאי, משפטים וחוזים ועוד) ובין אם אלו אנשי מקצוע שעוזרים לו בהקשר של פעולות בהיבטים חיצוניים, כלפי קהל הלקוחות, לדוגמא, כל מה שקשור לנושא של פרסום ושיווק.

קרא עוד...

המטרה של כל חנות, באופן טבעי, היא למשוך אליה כמה שיותר לקוחות. בין אם זה חנות שכונתית ובין אם זו חנות בקניון או בכל מקום אחר. אחת הדרכים לעשות זאת, היא באמצעות פרסום ושיווק, שימוש באמצעים שונים שיכולים לייצר חשיפה לחנות ולמשוך עניין בקרב לקוחות פוטנציאליים.

קרא עוד...

קרדיט תמונה: freepik

בעולם התחרותי של הפרסום, משיכת תשומת הלב של קהלי היעד חיונית להצלחה. לעיצובי  הדפסת פליירים אפקטיביים יש פוטנציאל לסובב ראשים, ליצור הופעות מתמשכות ולהניע מעורבות משמעותית.

אנו בבית דפוס - יותר פלוס מתעמקים בתחום של עיצובי פליירים יוצאי דופן, בוחנים דוגמאות ואסטרטגיות מעוררות השראה שיעזרו לך ליצור אלמנטים חזותיים משכנעים שמושכים ומדהדים את הקהל שלך.

קרא עוד...

שיפור מהירות אתר

בימים אלו שכל בעל עסק שמכבד את עצמו מחזיק אתר תדמית או מכירות, וכולם מתחרים על השורות הראשונות בתוצאות של גוגל, ועל אותו קהל לקוחות, אתם מוצאים את עצמכם עובדים קשה כדי להישאר בשורה הראשונה, כדי להביא תנועה לאתר, וכדי לייצר עוד מכירות.

קרא עוד...

מיתוג ושיווק העסק

שוקלים להשקיע יותר במיתוג ושיווק העסק? ובכן, יצירת מותג היא תהליך, יש מי שיגידו אפילו תורה שלמה שמחייבת לנקוט בפעולות שיווק, מיתוג עסקים, התאמת מוצרי קד"מ ועוד. מה חשוב לדעת על אפשרויות מיתוג לעסקים? הנה המידע.

קרא עוד...

ישנם שתי אפשרויות להגדלת כמות הלידים ברשתות – אורגני וממומן. האורגני היא שיטה שבה לא משלמים ישירות לרשת החברתית עצמה אלא משתמשים בפלטפורמה החינמית שהיא מציעה. לעומת זאת, בקידום ממומן משלמים לפלטפורמה ישירות ליצירת לידים. התשלום הזה נקרא CPC (cost per click) או CPM (cost per mile).

קרא עוד...