חברת "אלדן" יצאה בקמפיין פרסומי (ביום העצמאות כולנו ישראלים כחול-לבן) בצירוף חולצות "כחול לבן" המיובאות דווקא מטורקיה. צביקה ליברמן, מנהל איגוד הטקסטיל בהתאחדות התעשיינים מגיב בחריפות לקמפיין חברת אלדן המתפרסם בעיתונים

כלים
"קמפיין חברת אלדן הינו קמפיין ציני וריק מתוכן הנושא את השם כחול-לבן לשווא. לו חברת אלדן האמינה בכחול-לבן – הייתה צריכה לייצר את החולצות המצורפות לעיתונים בישראל ולא לייבאם מתורכיה. "כולנו לובשים כחול-לבן" הינו הטעייה מבישה שכן חברת אלדן העדיפה לספק פרנסה לעובדים תורכיים ולא לעובדים ישראליים, דבר הפוגע בפרנסתם של מאות משפחות בישראל" אומר ליברמן.