פינת המכירה המיוחדת תפעל במהלך כל חודש דצמבר 2016 ותקדם את המודעות והחשיבות של תעשייה "כחול לבן" ותרומתה לכלכלה ולמשק הישראלי.
המפעלים הקטנים והבינוניים שישתתפו בהפנינג "כחול לבן", הם מפעלים המעסיקים עד 100 עובדים או שמחזור מכירותיהם השנתי עד 100 מליון ש"ח, שהינם תאגיד הרשום בישראל או יחיד שמקום מושבו בישראל.
יו"ר התעשייה הקטנה והבינונית בהתאחדות התעשיינים, התעשיין ליאור לוי: "אני מודה לרשת שופרסל על ההתגייסות ושיתוף הפעולה ליצירת חשיפה לתוצרת של מפעלים קטנים הפועלים בישראל, אין כל ספק כי תחרות אמתית מתחילה מבית. אני משוכנע כי חשיפתו של הצרכן הישראלי לספקים קטנים נוספים רק תגדיל את ההיצע ואת התחרות".
מנכ"ל רשת שופרסל, איציק אברכהן: "שופרסל רואה חשיבות רבה בקידום התוצרת הישראלית. אנו מחבקים את היצרנים הקטנים בישראל ובשיתוף פעולה עם התאחדות התעשיינים מקדמים את התעשייה הישראלית. אני מזמין את לקוחותינו להגיע למתחם התעשייה הישראלית בסניפי שופרסל וליהנות ממגוון מבצעים על תוצרת ישראלית".