כתב אישום נגד סטודנטים סוחרי סמים בגין עבירות של סחר בסמים ועבירות מס - היום (יום ה') הוגש כתב אישום ע"י מחלקת תביעות (פלילי) במשטרה ביחד עם יחידת יהלום מרשות המיסים, כנגד 3 חשודים בגין עבירות סחר בסמים ועבירות מס במרכז לימודים להשכלה גבוהה בהרצליה.

צילום: אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה

שלושת החשודים הינם תושבי חוץ ולומדים במרכז הלימודי את שנת הלימודים הראשונה שלהם. שלושתם תושבי הרצליה. כתב האישום עולה כי השלושה סחרו בסמים כשקהל הלקוחות שלהם הוא לא אחר מסטודנטים שלומדים ביחד איתם לספסל הלימודים.

השלושה עסקו בפעילות ענפה של סחר בסמים, במספר רב של הזדמנויות ובחלק מהמקרים, סחרו בסמים בתוך מתחם המרכז הלימודי. עוד עולה מכתב האישום כי הנאשמים היו חייבים בדיווח לפקיד השומה בהודעה על פתיחת עסק ועל תחילת התעסקות, כמו גם היו חייבים בניהול ספרים ודיווח בגין הכנסותיהם. כל זאת בפרט כאשר מדובר בעסק הרחוק מן העין...

כתב אישום זה הינו תולדה של פעילות נחושה ובלתי מתפשרת בסוחרי הסמים, אשר בדרך של עשיית כסף קל ומהיר מביאים לפגיעה בציבור הצרכנים, בגופם וברכושם. שיתוף פעולה פורה זה, של המשטרה ביחד עם יחידת יהלום, הביאה לכתב האישום המבטא את הצורך בפגיעה כלכלית, בד בבד עם ההרתעה הפלילית באותם נאשמים.