כלים

משרד יחסי הציבור 'אפדייט תקשורת שיווקית", בבעלות יועץ התקשורת תום וגנר, וסטודיו רן לוצקי נבחרו לנהל את הקמפיין החדש נגד הדרת נשים, שיוזמת תנועת "ישראל חופשית" בחסות הקרן החדשה לישראל

תנועת "ישראל חופשית" בראשות מיקי גיצין, היוצאת בימים אלו בקמפיין חדש נגד הדרת נשים בחסות הקרן החדשה לישראל, בחרה במשרד יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי "אפדייט תקשורת שיווקית" בראשות תום וגנר, ובסטודיו רן לוצקי, להוביל את הקמפיין.

מנכ"ל אפדייט תקשורת שיווקית - תום וגנר(יח"צ)"אפדייט תקשורת שיווקית" תספק לקמפיין של ישראל חופשית שירותי ייעוץ אסטרטגי ותקשורתי ויחסי ציבור, בעבודה מסונכרנת עם סטודיו רן לוצקי, שיספק לקמפיין שירותי אסטרטגיה פירסומית וגראפית, קונספט ועיצוב.

הקמפיין, בתקציב לא מדווח, יתמקד באמצעי התקשורת השונים, ברשתות חברתיות ובפעולות גרילה שנועדו ליצור ולתחזק את המחאה הציבורית נגד הדרת נשים. וגנר ולוצקי כבר עובדים במרץ על השקת הקמפיין, שייפתח מחר, יום ג', בעצרת מחאה שמארגנת "ישראל חופשית" מול בית הספר "אורות בנות" בבית שמש בו לומדת נעמה מרגוליס.

היועץ האסטרטגי תום וגנר, מנכ"ל "אפדייט תקשורת שיווקית", שימש בעבר כיועץ התקשורת של עמיר פרץ, כדובר מטה הבחירות של אהוד ברק, מנהל מטה ההסברה של אפרים סנה, מנהל מחלקת משברים ומאבקים בארד תקשורת, דובר מרכז פרס לשלום, ועוד.

כיום עוסקת "אפדייט תקשורת שיווקית" במתן שירותי יחסי ציבור, ניהול קמפיינים וייעוץ תקשורתי לשורה ארוכה של לקוחות במגזר המסחרי והציבורי, ביניהם קבוצת הרכב קל אוטו, "וירג'ין גלקטיק" הבינלאומית, משרדי עורכי דין, לקוחות פוליטיים, ועוד.

רן לוצקי(יח"צ)סטודיו רן לוצקי הוא סטודיו מיתוג המספק שירותי אסטרטגיה, קונספט ועיצוב. בנוסף לפיתוח מותגים עסקיים, הסטודיו מתמחה בעיצוב חברתי-פוליטי, חתום על מיתוג ופרסום תנועת "ישראל חופשית" ועובד עם גופים פוליטים דוגמת הקרן החדשה לישראל והתנועה הרפורמית.

הסטודיו הוקם ע"י רן לוצקי, בוגר האקדמיה לעיצוב וחינוך ויצו חיפה, לשעבר מנהל קריאייטיב בחברת המיתוג של גיתם BBDO Design.