המומחים של טפחות חוזרים: מזרחי-טפחות מעלה קמפיין חדש לבסס את מעמדו כבנק המוביל בארץ בתחום המשכנתאות. הקמפיין מדגיש את הרעיון כי בהחלטה חשובה כל-כך כדאי לפנות למומחים של טפחות. הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ההשקעה במהלך כולו נאמדת בכ-4 מיליון ₪

כלים
בהמשך לקמפיין של דביר בנדק מעלה כעת הבנק קמפיין "המומחים של טפחות", קמפיין נוסף לחזק את מעמדו של בנק טפחות כבנק המוביל בתחום המשכנתאות בארץ . לקיחת משכנתא היא המהלך הכלכלי החשוב והגדול ביותר שמרבית האנשים יבצעו בחייהם ולכן חשוב, מדגישים בטפחות, להתייעץ במומחים מהבנק המוביל בישראל בתחום המשכנתאות, המומחים של טפחות אשר יתאימו את המשכנתא לצרכי הלקוח, יצמצמו את התלות בשינויים בשוק וילוו אותו לאורך כל חיי ההלוואה.

הקמפיין הנוכחי מציג סיטואציה ישראלית טיפוסית בה המשפחה (דביר ,אשתו והילד ) יושבת בחצר ומשחקת במונופול. דביר , שמתייחס למשחק ברצינות תהומית מגיע לתל אביב ובהתלהבות מכריז על הרצון שלו לרכוש בית . מאחר ולדביר אין מספיק כסף בקופה אשתו מציעה לו לקחת משכנתא .

"בבית הזה! לא לוקחים משכנתא בכל מקום, אלא רק אצל המומחים של טפחות" מצהיר דביר בפני אשתו ובעצם מודה שהיא צדקה לאורך כל הדרך. עירית במשך שנים מנסה לשכנע אותו שיש מצבים בהם חייבים לפנות למומחים... ובהחלטה כה חשובה כמו משכנתא חייבים לפנות למומחים של טפחות, כי רק המומחים של טפחות מסתכלים קדימה ודואגים שהצרכן ישלם פחות בכל חודש .

צוות הקמפיין במשרד פרסום ראובני פרידן:

זיו קורן – משנה למנכ"ל

איתי גרונר – מנהל קריאטיב

דימה קוגן – ארט דיירקטור

דפנה זילברג – קופירייטרית

עינב שגיב – מנהלת לקוחות

שירי הייסר בן-גור – סופרוויזרית

קרן קליצ'בסקי – תקציבאית

זוהר מנור – אסטרטגיה

רינת קינן – מנהלת הפקה

ערן עוזיאל – מפיק