מזרחי טפחות

(מבצעים)

מזרחי טפחות יוצא בחגיגת הטבות טכנולוגיות לקראת השנה החדשה. בזכות שיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ עם חברת PayPal, יהנו לקוחות "הכרטיס"-כרטיס האשראי של מזרחי טפחות, ב-50 ₪ מתנה לקניות באינטרנט בפתיחת חשבון PayPal. זו הפעם הראשונה שישנו שיתוף פעולה בין כרטיס אשראי ישראלי לחברת PayPal

(רכילות עסקית)

dcn123456לפני החג התקבלה שיחה מעניינת במשרדי מזרחי-טפחות. במסגרת מבצע "חוזרים הביתה בשלום" שערך הבנק זכו חיילים רבים להסעות חינם מטרמפיאדות ברחבי הארץ אל מרכזי הערים. הידיעה על המבצע המיוחד הגיעה גם לצה"ל אשר התקשרו למשרדי הבנק וביקשו לוודא כי הפעילות הייחודית המדוברת היא אכן של מזרחי-טפחות ולא פעילות עוינת

(רכילות עסקית)

herzogiziאתמול, חול המועד סוכות, הושק יריד העמותות "יוצרים מהלב למען הקהילה"  של  מזרחי-טפחות שכל כולו תרומה לקהילה. האירוע התקיים באלרוב שדרות ממילא בירושלים ומורכב מ-30 עמותות שמעסיקות אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, העמותות הציגו ומכרו את מוצריהן לעוברים והשבים

( מתגייסים למען הקהילה)

hazonptaiמבין שלושת הרגלים (פסח, שבועות וסוכות), חג הסוכות היה החג בו העלייה לרגל לירושלים הייתה המאסיבית ביותר. בזמן העלייה לרגל, נמדדה ביתר שאת העזרה והתמיכה החברתית בין עם ישראל, עת תושבי ירושלים נהגו לעזור לאחיהם העולים ולארח אותם בבתיהם. מזרחי טפחות ואלרוב שדרות ממילא, החליטו השנה לציין את העזרה והתמיכה החברתית של עמינו בדרך המתאימה לימינו

(השוק)

מזרחי-טפחות פונה לאוכלוסיית החיילים ומשיק את פק"ל ההטבות לחיילים תחת הקונספט "הכרטיס במדים" למצטרפים הפותחים חשבון בבנק. חיילים אשר יצטרפו למסלול החיילים יזכו לקבל הטבת הצטרפות ייחודית למזרחי-טפחות -מענק בגובה 400 ₪. בנוסף יזכו החיילים ליהנות ממגוון רחב של הטבות כגון פטור מעמלות ניהול בחשבון העו"ש, הלוואה בריבית אטרקטיבית, 4 פנקסי שיקים חינם, כרטיס אשראי ללא דמי כרטיס ועמלת חיוב נדחה ועוד

(היי טק)

בנק מזרחי טפחות השיק את אטלס, מערכת ה- crm החדשה שלו, שפותחה ע"י מטריקס ו- iteam. המנכ"ל אלי יונס: "אנו מתכוונים להמשיך ולהשקיע במערכת אטלס – המערכת הסניפית החדשה שלנו". סמי קינן, יו"ר Iteam : "זה פשוט פרויקט מפואר, אין אומדן יותר טוב לאיכויות שלו מלשמוע את אנשי הסניפים, יש שביעות רצון מאד גדולה ובכך באמת זכינו. כשאני משווה את התחום הטכנולוגי, הניהולי, ואת שיתוף הפעולה הבין תחומי עם הבנק והסניפים בשנים 2005 ו 2010, זה הבדל של שמיים וארץ, יש הרבה מניות לפרויקט אטלס שסחף את כל הבנק למקום אחר"

(פרסום)

המומחים של טפחות חוזרים: מזרחי-טפחות מעלה קמפיין חדש לבסס את מעמדו כבנק המוביל בארץ בתחום המשכנתאות. הקמפיין מדגיש את הרעיון כי בהחלטה חשובה כל-כך כדאי לפנות למומחים של טפחות. הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ההשקעה במהלך כולו נאמדת בכ-4 מיליון ₪