עמותת "אחת מתשע" וחברת ניופאן, יבואנית קיצ'נאייד בישראל, ממשיכות זו השנה החמישית ברציפות במסורת שיתוף הפעולה למען הגברת המודעות לסרטן השד. השנה, בפעילות ייחודית ושונה משנים עברו, חוברות ניופאן ו"אחת מתשע" גם לבצלאל, האקדמיה לאמנות ועיצוב ויוצאות יחד בפרויקט ייחודי  שכותרתו: "מעצבים מודעות באהבה"

כלים

הפרוייקט מבוסס על הקשר המיוחד שבין קיצ'נאייד בארץ כמו בעולם לעמותות כמו "אחת מתשע" קשר המבוסס על אהבה הערכה ותרומה לעמותות הפונות לקהל הנשי שהינו גם קהל היעד העיקרי של קיצנאייד. 

במסגרת זו יתקיים אירוע מיוחד, בהנחייתה של שרון חזיז, בו יוצגו כרזות לעידוד המודעות לסרטן השד  שיצרו סטודנטים שנה שלישית לתקשורת חזותית בבצלאל במסגרת קורס אקדמי לעיצוב כרזות בהנחיית המרצה להב הלוי. כמו כן תוכרז הכרזה המנצחת ויוצריה יזכו בפרס כספי מטעם ניופאן. הכרזות המשתתפות בתחרות יוצעו למכירה בערב האירוע, סכום הרכישה הינו תרומה לעמותת "אחת מתשע".

במהלך הערב תוגש ארוחת קוקטייל, הדגמות וטעימות אשר יוכנו על ידי השפים ניר צוק ושאול בן אדרת ועל ידי המומחה לקפה אילן שנהב. את הערב תלווה הזמרת עדן הולן בשירים בסימן "החיים בורוד" La vie en rose משירי אדית פייאף. את האירוע המיוחד מפיקה חברת Innovision.

במהלך האירוע, שיתקיים במתחם "ניופאן גורמה" במלון מנדרין בת"א, תתקיים מכירה מיוחדת של מוצרי קיצ'נאייד ושאר מותגי המטבח מבית ניופאן כאשר 25% מהכנסות הערב יתרמו לעמותת "אחת מתשע".  במקביל יוכרזו עשרה ימי מכירות מיוחדים בין ה- 10.2-20.2 במסגרתם יתרמו לעמותה 10% מכל הרכישות של מוצרי ניופאן בחנויות ניופאן גורמה ובסניפים נבחרים של רשת קוק סטור ורשת נחמד .

נוסף על כך, לאורך כל השנה ניופאן תתרום 200 ₪ ממכירות קיצ'נאייד ורוד, ו-100 ש"ח ממכירות בלנדר קיצ'נאייד ורוד. הצבע המייצג את המאבק הבינלאומי בסרטן השד.

שיתוף הפעולה בין ניופאן ועמותת "אחת מתשע", נולד על רקע ההצלחה הגדולה של פעילות קיצ'נאייד בארה"ב, תחת השם Cook for the cure, אשר יזמה את רעיון סדרת המוצרים הוורודה, המהווה בסיס לפעילויות למען המאבק בסרטן השד בכל העולם.

שיר גור, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע": "אנו מברכות על שיתוף הפעולה הפורה עם חברת ניופאן ושמחות על הירתמותם למטרה נעלה זו. כולי תקווה שאירוע זה ועוד רבים כמותו יעלו את המודעות לסרטן השד ויגרמו לנשים ללכת להיבדק. חשוב לנו להטמיע גם את הצד החיובי של הסטטיסטיקה - אחת מתשע נשים תחלה, אבל בזכות גילוי מוקדם, תשע נשים מתוך עשר יחלימו".

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק בחברת ניופאן מציין כי "אנו גאים להמשיך את מסורת שיתוף הפעולה עם עמותת אחת מתשע, שהפכה לחלק בלתי נפרד מפעילותנו הקהילתית בארץ ובעולם. אנו רואים חשיבות עליונה בהעלאת נושא המודעות לסרטן השד לסדר היום הציבורי, ואנו מאמינים כי פעילות מסוג זה תסייע בידי העמותה לקדם את מטרותיה".

 "אנחנו מדגישים במותג קיצנאייד את האהבה והחיבוק שבין הנשים לבין המוצר וכך אנחנו גם מחבקים את העמותה וממשיכים את המסורת בישראל כמו בכל העולם", הוסיף שיינפלד. "הקו האמוציונאלי שלנו מאוד מתחבר לאמוציות שקשורות לפעילות העמותה ולכן השנה החלטנו להשקיע הן באירוע גדול ומיוחד והן בפעילות תרומה בכל החנויות"

עדי שטרן, ראש המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, האקדמיה לאומנות ועיצוב ירושלים: "המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל רואה בפרויקט חשיבות עליונה. שיתוף הפעולה עם עמותת אחת מתשע ועם חברת ניופאן אפשר לסטודנטים להיחשף לפרויקט אמיתי, להיפגש עם לקוח ולהתמודד עם אתגר עיצובי מורכב ביותר. עוד ראוי להזכיר כי הפרויקט הינו חלק ממדיניות המחלקה המכוונת את הסטודנטים ומתווה להם דרך של פעולה בקהילה ורתימת כישרונותיהם למען מטרות חברתיות ראויות. אנו מאמינים כי עיצוב יכול לשנות מודעות ואף להניע לפעולה. הסטודנטים בפרויקט זה השכילו ליצור פתרונות עיצוביים חדשניים ורעננים, בחלקם פורצים ומאתגרים את המוסכמות הקיימות בתחום. שיתוף הפעולה בין העמותה, חברת ניופאן ומעבדת העיצוב האקדמית נחל הצלחה גדולה".

האירוע, בהנחייתה של שרון חזיז, יתקיים ביום רביעי, 16.2.11, בין השעות 19:30-22:30, במתחם מלון מנדרין, תל אביב.