כל עסק שרוצה להצליח צריך להשקיע גם בשיווק ובפרסום. מומחי שיווק מסבירים כי מדובר בהוצאה עסקית חשובה ביותר, אך זאת בתנאי שמבצעים את ההשקעה בחוכמה. מקובל להקצות לפחות חמישה אחוזים מתקציב העסק לצרכי שיווק וקידום מכירות כאשר פחות מכך יפגע בדרך כלל באפקטיביות של הפרסום.
הלוטו משנה כיוון בקמפיין יוצא דופן- הלוטוגוצים עוזרים להציל את העולם, ולא דואגים רק לצדק הפרטי של הזוכה. הקמפיין החדש של הלוטו: "מה יסדר לך את החיים" מציע לזוכה, בדרך הומוריסטית בעזרת הלוטוגוצים, להשקיע למען עולם טוב יותר, או.... להתפנק ביאכטה או וילה מפוארת
קמפיין אינטרנט ויראלי יצר רעש ומהומות אצל עובדי חברות הפרסום בארץ, בעקבות סרטון Youtube שנוצר בקמפיין המדבר על ינון לנדנברג – מנכ"ל ובעלי חברת הפרסום E-dologic. הוידאו שנוצר ע"י איתן נחמיאס (בעלי חברת הפרסום Oracall.com ) יחד עם הבמאי-קומיקאי דדו מילמן הוא בעצם מערכון אשר מתייחס אל לנדנברג ואל אמא שלו במטרה לקחת חלק במבצע הפרסומי "פיג'לינג שולחים אתכם להופעה של ליידי גאגא". לנדנברג עצמו מצא את הוידאו מצחיק ופירגן אצלו בפייסבוק למרות שבפועל הסתבר כי אמו "כבר לא איתו"