במהלך המבצע נבדקו 162 אוטובוסים, בסופרלנד בראשון לציון, בפרק נחשונית, בממדיון בתל אביב, בקיבוץ גבעת ברנר ובשפיים. ב- 16 אוטובוסים התגלו ליקויי בטיחות חמורים ובעליהם נדרשו לתקן את הליקויים לאלתר.
בין הליקויים שהתגלו: צמיגים שחוקים, דליפות אויר במערכות הבלמים, מושבים מנותקים מהמסילה, חגורות בטיחות קרועות ופנסים סדוקים. לאחד מהאוטובוסים שנבדקו התברר כי אין היתר להסעת תלמידים ברישיון הרכב.
ב- 84 מהאוטובוסים שנבדקו על ידי ניידות הבטיחות התגלו ליקויים מזעריים ובעליהם נדרשו לחתום על התחייבות לתיקון הליקויים. 63 מהאוטובוסים נמצאו תקינים לחלוטין.
נתוני בדיקות האוטובוסים בשנת 2010 מסמנים מגמה של שיפור לעומת שנים קודמות. בשנת 2005 הורדו מהכביש כ- 21% מהאוטובוסים שנבדקו ובשנת 2008 הצטמצם מספרם ל- 15%. בשנת 2009 נמשכה מגמת הירידה של האוטובוסים שהורדו מהכביש ל- 9% בלבד.
בעליהם של חברות האוטובוסים יוזמנו בקרוב לשימוע באגף הרכב במשרד התחבורה בטרם ינקטו נגדם צעדים משפטיים. שר התחבורה הנחה את סמנכ"ל בכיר תנועה במשרדו, עוזי יצחקי להמשיך במבצע לבדיקות אוטובוסים המסיעים ילדים לקייטנות עד לתחילת שנת הלימודים הקרובה.