עד שנת 2015, ארוסי צופה שיהיו למעלה מ-10,000 ישראלים שיתפרנסו באופן בלעדי משיווק אינטרנטי. לדברי ארוסי, מדובר בטרנד ישראלי בולט כי המשווקים האינטרנטיים הישראליים, שפעילים גם בשוק העולמי, מהווים למעשה כ-3% אחוז מהאוכלוסיה העולמית של משווקי האינטרנט המקצועיים.
ארוסי מדגיש, כי לא מדובר על בעלי עסקים הפועלים באינטרנט, אלא על משווקים עצמאיים, המשתמשים בכלים אינטרנטיים כמו קידום ופירסום במנועי חיפוש, הקמת אתרים ובלוגים, ועוד, כדי למכור מוצרים המיוצרים ע"י חברות שונות, בארץ ובעולם, תמורת עמלות שהם מקבלים מהחברות המשווקות את המוצרים באמצעותם.
מטרת הלימודים במכללה היא ללמד אסטרטגיות שונות של שיווק אינטרנטי. תוכנית הלימוד במכללה מתמקדת בשישה קורסים מרכזיים: אי-ביי כמקור הכנסה, הקמת עסק תוכניות שותפים לשיווק מוצרים של יצרנים אחרים, הקמת בלוג או אתר שיחולל הכנסות מפירסום, הבאת תנועה חינם לאתר, שיווק ברשימות דיוור ופרסום ממומן בגוגל.
ארוסי מציין עוד כי "קצב ההתפתחות המהיר, יחד עם חוקי המשחק של עולם האינטרנט שכל הזמן משתנים, מחייבים למעשה לבצע שינויים והתאמות תכופים של אסטרטגיות שיווקיות, וכמובן גם של תוכנית הלימודים שלנו. דוגמה לכך ניתן לראות בכך שמצד אחד חברה כמו גוגל מבצעת חסימות של אסטרטגיות סחר שבעבר נחשבו כלגיטימיות, ומצד שני נוצרות פלטפורמות חדשות, כמו למשל גוגל באז". ארוסי מסכם כי מסיבה זאת הוחלט במכללה "לשמור על קשר רציף ועיקבי עם בוגרי המכללה מהשנים הקודמות, כך שישנו שיתוף ידע מוצלח בין הבוגרים והתלמידים הנוכחיים, כמו גם המשך סיוע וליווי של הבוגרים שסיימו את לימודיהם באופן שהם יוכלו לבצע התאמות של העסק בהתאם לשינויים בעולם אינטרנט".
פרטים נוספים באתר קליקים: http://clickim.co.il/