כוח קנייה חדש נכנס למשק עם הצטרפותה של בורסת היהלומים הישראלית למועדון הצרכנות החזק והמוביל של חברת החשמל

כ-20,000 עוסקים בענף היהלומים הישראלי מצטרפים לכ-10,000 חברי מועדון הצרכנות של חברת החשמל. ההסכם חסר התקדים בתולדות בורסת היהלומים הישראלית מביא לידי ביטוי את העצמה האדירה של כוח הקנייה של העוסקים בענף היהלומים, שיזכו עם ההצטרפות למועדון המשולב – סילברקארד/דיימונדקארד - מהנחות משמעותיות ברשתות שיווק מובילות, אטרקציות, צימרים, ספא, ארוחות בוקר, מופעי תרבות, מופעי בידור, מנויים ל-100 היכלי תרבות, מנויי קאנטרי, מנויים ליותר מ-100 מכוני כושר, ומותגי צריכה מובילים באלפי בתי עסק ברחבי המדינה.

עבור נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יאיר סהר, שהוביל וקידם את המהלך, זהו שלב בפעילויות הרווחה שהוא מוביל בשנה וחצי האחרונות ובהן הסכם הסלולר הטוב ביותר במשק, שנחתם בשנה שעברה עם חברת פרטנר. במעמד החתימה על ההסכם אמר: "זהו הסכם ראשון בסוגו בתולדות בורסת היהלומים הישראלית. השתלבותנו במועדון הצרכנות של חברת החשמל הופכת אותו לאחד מכוחות הקנייה הגדולים והמשמעותיים במשק הישראלי."

מנכ"ל החברה לצרכנות של חברת חשמל – ליאור ששון, אמר: "אני שמח שאתם משתמשים בנו ככלי להעניק לעוסקים בענף היהלומים תנאי רווחה טובים יותר. נשמח להמשיך לשתף אתכם פעולה."