רוב האנשים שזקוקים לרכב לתקופה ממושכת, בוחרים לרכוש לעצמם רכב פרטי, או לחילופין, לבחור בעסקת ליסינג. אך חשוב להכיר את היתרונות של השכרת רכב לטווח ארוך, מאחר ומדובר על פתרון יעיל ומשתלם במיוחד. אם בעבר היה נהוג לחשוב כי השכרת רכב מיועדת לטווח קצר בלבד, הרי שהיום ניתן למצוא מגוון רחב של מסלולי השכרה, שיספקו לכם מענה אטרקטיבי גם לטווח הארוך. מדובר למעשה על אלטרנטיבה מצוינת לליסינג, מאחר ואפשרות זו אינה מצריכה התחייבות לתקופה של מספר שנים או תשלום מקדמה. כל אחד יכול לשכור רכב לטווח ארוך, במטרה ליהנות מכל היתרונות של רכב צמוד למשך חודש עד שנה. תוכלו להשתמש ברכב לכל מטרה ולא להסתפק בהשכרת רכב לסופ"ש או לימים בודדים בלבד.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

למי מתאים לשכור רכב לטווח ארוך?

השכרת רכב לטווח ארוך הופכת לפופולארית עם השנים, מאחר ומדובר על מענה משתלם הן לאנשים פרטיים והן לעסקים. פתרון זה יכול להתאים לכל מי שזקוק לרכב צמוד לתקופה ממושכת, בין אם מדובר על אנשים שחיים בחו"ל ובאים לבקר את קרובי המשפחה שלהם בארץ (לתקופה של חודש עד מספר חודשים), או לחילופין, אנשים המעוניינים לצאת לטיול ממושך ברחבי הארץ, פרויקט מהעבודה המצריך נסיעה יומיומית לעיר מרוחקת וכדומה. זהו המענה המושלם עבור כל מי שמעוניין ליהנות מרכב צמוד, אך אינו מעוניין להתעסק עם אחזקה של רכב פרטי, או לחילופין, התחייבות לעסקת ליסינג ממושכת. ניתן כמובן לבחור מתוך מבחר רחב של רכבים מסוגים שונים וליהנות מרכב חדיש, מאובזר ומתוחזק, לצד גמישות מקסימלית לגבי תקופה ההשכרה. מחיר ההשכרה כולל בתוכו את עלות הביטוח של הרכב, אך לרוב ישנה מגבלת קילומטרים. לכן מומלץ לבחון את תנאי ההשכרה ולוודא כי הגבלת הקילומטרים מתאימה לצרכים שלכם.

היתרונות של השכרת רכב לטווח ארוך

גמישות בתקופת ההשכרה

לעומת עסקת ליסינג, המחייבת לרוב התחייבות למשך 3 שנים, השכרת רכב לטווח ארוך מספקת לכם גמישות מקסימלית לגבי תקופת ההשכרה. תוכלו לבחור את תקופת ההשכרה הנדרשת עבורכם, החל מתקופה של חודש ועד לתקופה של שנה. כמו כן, תוכלו לשנות את סוג הרכב המושכר, כך שישנו עולם שלם של אפשרויות שרק מחכות לכם, החל מרכבי פנאי ועד לרכבי מיני, רכבי יוקרה, מכוניות משפחתיות וכדומה.

שירותי תחזוקה ותיקונים כלולים במחיר

בעוד שרכב פרטי מחייב טיפולי תחזוקה שנתיים ותיקונים במקרים של תקלות, רכב מושכר מתוחזק ומתוקן על חשבון חברת ההשכרה. חברת ההשכרה אחראית על התקינות של הרכב ועל המצב המכאני שלו, לכן כל תקלה ובכל בעיה מטופלת על ידה, ללא שום צורך בתוספת תשלום מצידכם.

הוצאות קבועות

אחזקת רכב עלולה להוביל להוצאות פתאומיות ולא צפויות, במידה ומתגלה תקלה ברכב. כל מי שמחזיק ברכב פרטי יודע כי ביקור במוסך עלול להוביל להוצאה של מאות ואף אלפי שקלים. לעומת זאת, רכב מושכר יבטיח לכם הוצאה קבועה עבור השכרת הרכב בלבד. אין שום חשש מהפתעות לא צפויות, מאחר ומעבר לדלק לא תצטרכו לשלם עבור שום הוצאה נוספת. ברוב המקרים מדובר על תשלום חודשי קבוע, או לחילופין, תשלום שנתי. כך שתוכלו לחשב מראש את ההוצאות הצפויות שלכם ולהימנע ממצב של בעיות בתזרים המזומנים.

רכבים חדשים במצב מכאני מצוין

מי שמעוניין לנהוג ברכב חדש ומאובזר יצטרך להוציא סכום כסף משמעותי, במידה והוא מעוניין ברכישת הרכב. אך מי שמעוניין לשכור רכב חדיש, בטיחותי ומאובזר, יוכל לעשות זאת בקלות ובמחיר נוח ומשתלם. הרכבים המוצעים להשכרה מגיעים במצב מכאני מצוין, מאחר והם עוברים טיפולי תחזוקה שוטפים. מדובר על רכבים מכל הקטגוריות, כך שתוכלו לבחור לעצמכם רכב יוקרתי ופונקציונלי, המכיל אבזור עשיר ומתקדם ומערכות בטיחות יעילות ואמינות. זוהי ההזדמנות שלכם לנהוג ברכב החלומות שלכם, ללא שום צורך לקחת הלוואה או להיפרד מסכום כסף משמעותי.

השכרה מהירה ובטוחה

השכרת רכב אינה מצריכה תהליך ארוך ומסורבל, מאחר ותוכלו לצאת מחברת ההשכרה עם רכב החלומות שלכם תוך זמן קצר בלבד. חברת ההשכרה אחראית על המצב המכאני של הרכב והיא הכתובת שלכם לכל בעיה ולכל תקלה. לא תצטרכו להתמודד עם מוסכים או עם טיפולים שונים, מאחר וחברת ההשכרה אחראית על כל ההתעסקות עם הרכב ועם התחזוקה השוטפת שלו. נציגי החברה ישמחו לסייע לכם לפתור כל בעיה וכמובן להציע לכם רכב חלופי, במידה וישנה תקלה ברכב המושכר שלכם. כך שתוכלו ליהנות מראש שקט ולא לדאוג לשום דבר שקשור לרכב.

השכרת רכב לטווח ארוך עם freesbe

מחפשים רכב להשכרה? אנו בחברת freesbe נשמח לספק לכם מבחר רחב של רכבים איכותיים ואמינים להשכרה לטווח ארוך. אצלנו תמצאו את כל סוגי הרכבים וצוות היועצים שלנו ישמח לספק לכם ייעוץ והכוונה, במטרה להבטיח לכם את הרכב המושלם ביותר לצרכים ולמטרות שלכם. אנו מציעים מגוון רחב של מסלולי השכרה משתלמים ואטרקטיביים, לצד מסלולי רכישה ומסלולי ליסינג. אנו מזמינים אתכם לבקר באתר שלנו ולבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם, או לחילופין, להגיע לאחד מהסניפים שלנו הפרוסים ברחבי הארץ, במטרה להתרשם באופן אישי ממגוון הרכבים שלנו, ליהנות מייעוץ מקצועי וכמובן לקבל פרטים נוספים לגבי הרכב הרלוונטי עבורכם ומסלול ההשכרה האופטימלי ביותר לצרכים שלכם.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה PEXELS

פירוק שיתוף במקרקעין: מדריך מקיף לניתוק קשרים קרקעיים

מציאות של שיתוף במקרקעין יכולה להיות מורכבת ובעייתית במקרים רבים. כאשר מספר בעלים חולקים…
קרדיט תמונה FREEPIK

השכרת רכב לטווח ארוך: הפתרון החכם לצרכים שלכם

רוב האנשים שזקוקים לרכב לתקופה ממושכת, בוחרים לרכוש לעצמם רכב פרטי, או לחילופין, לבחור…
קרדיט תמונה FREEPIK

3 טיפים לבחירת ספק החשמל המתאים עבורך

בחירת ספק חשמל פרטי היא צעד משמעותי שיכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות החשמל, לשיפור…
קרדיט תמונה FREEPIK

הפלות חוזרות בתחילת הריון - חשוב שתדעו

אובדן הריון הוא בהחלט בשורה קשה לכל סוג, בהחלט במקרים בהם מדובר באובדן שמתרחש יותר מפעם…
קרדיט תמונה FREEPIK

קרטונים למעבר דירה וחשיבותם

א. הגדרה של קרטונים למעבר דירה קרטונים להובלה, הידועים גם כקופסאות הובלה, הם קופסאות…
קרדיט תמונה FREEPIK

ערעור על החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ונהיגה בשכרות פעם שניה

האם המסע שלך להשבת זכויות הדרך שלך נתקל במחסום נוסף עם החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים…