הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים ברחבי הרשת – ויש לכם דקה וחצי להרשים אותם. איך מתחרים על תשומת הלב שלהם ועוקפים את המתחרים? איך מספקים להם באופן ישיר את המידע שהם מחפשים אולם בעקיפין משרתים את היעדים השיווקיים של הארגון ומשפיעים על חוות הדעת של הלקוח? איך מקדמים באופן שישפיע על המכירות שלכם מסרים כמו מקצוענות, אמינות, חדשנות, יצירתיות, שירות לקוחות או חשיבה מחוץ לקופסה? איך מגיעים ללקוחות חדשים ומייצרים עולם של תוכן שיווקי שממשיך לעבוד, במקום אותו בור תקציבי שנולד מקידום ושיווק שאין להם סוף?

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

אחת התשובות היעילות לכל השאלות הללו היא סרטוני תדמית לעסקים באנימציה – עולם של תוכן שהפך פופולארי בשנים האחרונות. במקום סרטונים שיווקיים, סרטוני הדרכה או סרטונים ארעיים המצולמים בבית העסק, ארגונים רבים בוחרים בסרטוני תדמית או סרטוני הסברה ובמקרים היותר מוצלחים, הם משלבים את כל העולמות: גם תוכן רלוונטי ומעניין, גם צילום, עריכה והפקה סופר מקצועיים לסרטוני הסברה ותדמית, וגם מסרים עקיפים שיווקיים שעובדים ושולחים צופים להתקשר אל הארגון לקבלת מידע נוסף. אנחנו רוצים להגיד: סרטוני תדמית באנימציה נותנים לכם יותר, ומייד נסביר מדוע.

מה התפקיד של סרטון תדמית איכותי?

סרטוני תדמית מופקים על מנת להשפיע על תפישת הצופה את הארגון שלכם. למעשה, אנחנו מעבירים מסרים ישירים ועקיפים שעוזרים בעיצוב דעת הצופה. סרטוני הסברה משרתים תפקיד דומה לסרטוני תדמית אולם יש להם תפקיד נוסף, והוא לעורר שיח, להעלות נקודה או להעביר מסר בנושא מסויים. בסרטוני הסברה זה יכול להיות מסר פוליטי או מדיני: ראינו מגוון סרטוני הסברה לאחר האירועים הטראגיים שאנחנו עדיין מתמודדים איתם ב – 7 לאוקטובר (גם אנחנו הפקנו סרטון הסברה באנימציה , הצפייה לא לבעלי לב חלש), בהם המסר עובר במגוון פלטפורמות.

להבדיל, סרטוני הסברה מופקים עבור ארגונים על מנת להעביר מסרים בנוגע לפעילות העסקית, מסרים בנוגע לאופן השימוש במוצרים או בנוגע למה שהלקוח יכול לצפות במערכת היחסים שלו עם הארגון – ועוד. סרטוני הסברה מספקים שירות שנדרש ללקוחות – אבל גם משרתים את התדמית הארגונית ומייצרים מצע חיובי ללקוחות פוטנציאליים וקיימים להתקשרות עתידית עם הארגון.

סרטוני אנימציה – עושים את זה טוב יותר

עכשיו, כשהתפקיד של סרטוני הסברה הוא ברור לנו, נטען כי סרטוני הסברה באנימציה הם יעילים יותר מכל בחינה עבור הארגון שלכם. הנה מגוון סיבות שיתמכו בטענה שלנו:

  • סרטוני תדמית באנימציה הם לא מוגבלים מבחינת המסר והכלים להעביר אותו: הסיפור שלכם יכול להתרחש על הירח. אתם יכולים לצלם ביום אחד סיפור שמתחיל כשהגיבור שלכם הוא תינוק ומסתיים בשנות הגיל השלישי שלו. עור הפנים של הדמויות בסרטון שלכם יכול להיות סגול והם יכולים להיות חייזרים. בקיצור – הכל יכול לקרות כשסרטון התדמית שלכם באנימציה, השמיים הם הגבול. יש בזה יתרון וחיסרון, על מנת לא לאבד את הצופים שלכם או ללכת רחוק מידי – מומלץ בחום לעבוד עם סטודיו מנוסה שיביא את היתרונות של סרטון תדמית באנימציה לאופטימום, כך שהסרטון שלכם יעבוד עבורכם ביעילות.
  • סרטון תדמית באנימציה לא מצריך ימי אולפן, צילום במשרד, שחקנים, איפור או סטינג. סרטוני תדמית באנימציה מתחילים בדמיון שלכם, עוברים אל דמיונו של המאייר ומסתיימים בסטוריבורד שכל כולו עובד לטובת המסר.
  • סרטון תדמית באנימציה הוא זול יותר להפקה. אין צורך לשכור ציוד צילום או אנשי מקצוע חיצוניים – הסטודיו שלכם ידאג לכל הנדרש להפקת סרטוני תדמית באנימציה שמעבירים את המסר ומשיגים תוצאות.

ההחלטה האחת שתקבע אם סרטון התדמית שלכם יהיה מושלם

כל הסרטונים העסקיים שלכם מעבירים מסרים לצופים בהם במגוון נרחב של ערוצים, מודעים ולא מודעים. גם אם הצרכנים שלכם הם חסרי ניסיון בתחום ההפקה של סרטוני תדמית והסברה, הם יתרשמו באופן אינטואיטיבי מהמקצועיות, מנועם הסרטון, מהדרך להעביר את המסרים הישירים והעקיפים ומאיכות ההפקה. לכן, ההחלטה האחת שתקבע אם סרטון התדמית או סרטון ההסברה שלכם יהיו יעילים ויחזירו את ההשקעה בהם, היא הבחירה בסטודיו הנכון.

סטודיו פיל אנימציה מעמיד לרשותכם עשרות שנות ניסיון ואלפי סרטוני תדמית באנימציה, צוות מקצועי שייקח את הזמן להבין בדיוק מה יקרה בסרטון שלכם וכלים מהשורה הראשונה שישמשו בתהליך המהפך של רעיון – לסרטון תדמית שעובד. פנו אלינו, ונשמח ללוות אתכם בתהליך המרגש של הפקת סרטון תדמית באנימציה!

עדכונים אחרונים

קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…
קרדיט צרי ישראל

הפיכת הרכב החשמלי למציאות: המהפכה בתעשיית הרכב

בעידן שבו המודעות לשמירה על הסביבה גוברת, הרכב החשמלי (EV) מגלם את השינוי הפרדיגמטי…
קרדיט תמונה FREEPIK

כיצד ניתן למנוע ולפתור סכסוכים בין חברים או בני משפחה

גישור הוא תהליך שבו צדדים לסכסוך נעזרים בגורם ניטרלי, הנקרא מגשר, כדי להגיע להסכמה הדדית.…
קרדיט תמונה FREEPIK

הלוואות מזנין ופתרונות מימון

בתחום היזמות, במיוחד בענף הנדל"ן הדינמי, הבטחת המימון הנכונה יכולה להכתיב משמעותית את…
קרדיט תמונה FREEPIK

שדרוג אירועים ותערוכות עם מסכי לד מתקדמים

כיום, התחום המתפתח ללא הרף של אירועים ותערוכות, החיפוש אחר יצירת חוויות בלתי נשכחות…
קרדיט תמונה FREEPIK

אולמות האירועים והגנים הטובים ביותר בחיפה וסביבתה

כאשר מדובר בחגיגת הרגעים החשובים ביותר בחיים, למקום יש תפקיד מכריע ביצירת חוויה בלתי…