הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים ברחבי הרשת – ויש לכם דקה וחצי להרשים אותם. איך מתחרים על תשומת הלב שלהם ועוקפים את המתחרים? איך מספקים להם באופן ישיר את המידע שהם מחפשים אולם בעקיפין משרתים את היעדים השיווקיים של הארגון ומשפיעים על חוות הדעת של הלקוח? איך מקדמים באופן שישפיע על המכירות שלכם מסרים כמו מקצוענות, אמינות, חדשנות, יצירתיות, שירות לקוחות או חשיבה מחוץ לקופסה? איך מגיעים ללקוחות חדשים ומייצרים עולם של תוכן שיווקי שממשיך לעבוד, במקום אותו בור תקציבי שנולד מקידום ושיווק שאין להם סוף?

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

אחת התשובות היעילות לכל השאלות הללו היא סרטוני תדמית לעסקים באנימציה – עולם של תוכן שהפך פופולארי בשנים האחרונות. במקום סרטונים שיווקיים, סרטוני הדרכה או סרטונים ארעיים המצולמים בבית העסק, ארגונים רבים בוחרים בסרטוני תדמית או סרטוני הסברה ובמקרים היותר מוצלחים, הם משלבים את כל העולמות: גם תוכן רלוונטי ומעניין, גם צילום, עריכה והפקה סופר מקצועיים לסרטוני הסברה ותדמית, וגם מסרים עקיפים שיווקיים שעובדים ושולחים צופים להתקשר אל הארגון לקבלת מידע נוסף. אנחנו רוצים להגיד: סרטוני תדמית באנימציה נותנים לכם יותר, ומייד נסביר מדוע.

מה התפקיד של סרטון תדמית איכותי?

סרטוני תדמית מופקים על מנת להשפיע על תפישת הצופה את הארגון שלכם. למעשה, אנחנו מעבירים מסרים ישירים ועקיפים שעוזרים בעיצוב דעת הצופה. סרטוני הסברה משרתים תפקיד דומה לסרטוני תדמית אולם יש להם תפקיד נוסף, והוא לעורר שיח, להעלות נקודה או להעביר מסר בנושא מסויים. בסרטוני הסברה זה יכול להיות מסר פוליטי או מדיני: ראינו מגוון סרטוני הסברה לאחר האירועים הטראגיים שאנחנו עדיין מתמודדים איתם ב – 7 לאוקטובר (גם אנחנו הפקנו סרטון הסברה באנימציה , הצפייה לא לבעלי לב חלש), בהם המסר עובר במגוון פלטפורמות.

להבדיל, סרטוני הסברה מופקים עבור ארגונים על מנת להעביר מסרים בנוגע לפעילות העסקית, מסרים בנוגע לאופן השימוש במוצרים או בנוגע למה שהלקוח יכול לצפות במערכת היחסים שלו עם הארגון – ועוד. סרטוני הסברה מספקים שירות שנדרש ללקוחות – אבל גם משרתים את התדמית הארגונית ומייצרים מצע חיובי ללקוחות פוטנציאליים וקיימים להתקשרות עתידית עם הארגון.

סרטוני אנימציה – עושים את זה טוב יותר

עכשיו, כשהתפקיד של סרטוני הסברה הוא ברור לנו, נטען כי סרטוני הסברה באנימציה הם יעילים יותר מכל בחינה עבור הארגון שלכם. הנה מגוון סיבות שיתמכו בטענה שלנו:

  • סרטוני תדמית באנימציה הם לא מוגבלים מבחינת המסר והכלים להעביר אותו: הסיפור שלכם יכול להתרחש על הירח. אתם יכולים לצלם ביום אחד סיפור שמתחיל כשהגיבור שלכם הוא תינוק ומסתיים בשנות הגיל השלישי שלו. עור הפנים של הדמויות בסרטון שלכם יכול להיות סגול והם יכולים להיות חייזרים. בקיצור – הכל יכול לקרות כשסרטון התדמית שלכם באנימציה, השמיים הם הגבול. יש בזה יתרון וחיסרון, על מנת לא לאבד את הצופים שלכם או ללכת רחוק מידי – מומלץ בחום לעבוד עם סטודיו מנוסה שיביא את היתרונות של סרטון תדמית באנימציה לאופטימום, כך שהסרטון שלכם יעבוד עבורכם ביעילות.
  • סרטון תדמית באנימציה לא מצריך ימי אולפן, צילום במשרד, שחקנים, איפור או סטינג. סרטוני תדמית באנימציה מתחילים בדמיון שלכם, עוברים אל דמיונו של המאייר ומסתיימים בסטוריבורד שכל כולו עובד לטובת המסר.
  • סרטון תדמית באנימציה הוא זול יותר להפקה. אין צורך לשכור ציוד צילום או אנשי מקצוע חיצוניים – הסטודיו שלכם ידאג לכל הנדרש להפקת סרטוני תדמית באנימציה שמעבירים את המסר ומשיגים תוצאות.

ההחלטה האחת שתקבע אם סרטון התדמית שלכם יהיה מושלם

כל הסרטונים העסקיים שלכם מעבירים מסרים לצופים בהם במגוון נרחב של ערוצים, מודעים ולא מודעים. גם אם הצרכנים שלכם הם חסרי ניסיון בתחום ההפקה של סרטוני תדמית והסברה, הם יתרשמו באופן אינטואיטיבי מהמקצועיות, מנועם הסרטון, מהדרך להעביר את המסרים הישירים והעקיפים ומאיכות ההפקה. לכן, ההחלטה האחת שתקבע אם סרטון התדמית או סרטון ההסברה שלכם יהיו יעילים ויחזירו את ההשקעה בהם, היא הבחירה בסטודיו הנכון.

סטודיו פיל אנימציה מעמיד לרשותכם עשרות שנות ניסיון ואלפי סרטוני תדמית באנימציה, צוות מקצועי שייקח את הזמן להבין בדיוק מה יקרה בסרטון שלכם וכלים מהשורה הראשונה שישמשו בתהליך המהפך של רעיון – לסרטון תדמית שעובד. פנו אלינו, ונשמח ללוות אתכם בתהליך המרגש של הפקת סרטון תדמית באנימציה!

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…