שנת לילה נהדרת היא המפתח לשעות ארוכות של פעילות, עבודה, לימודים וכל מה שביניהם - ברמה גבוהה של עירנות, תחושת בריאות והנאה. כדי לקבל שנת לילה טובה, חשוב לישון על מזרן איכותי וליצור סביבת שינה אופטימלית. זה כולל גם את המצעים שאתם ישנים עליהם. אז איך בוחרים מצעים מעולים בהתאמה אישית שיעזרו לכם לישון טוב יותר בלילה?

קרדיט תמונה : viahome
קרדיט תמונה : viahome

סוגי מצעים - לא רק סדין ושמיכה

המילה מצעים מתייחסת למכלול גדול של מוצרי טקסטיל, הכוללים מגן מזרן, מגן כרית, סדינים, שמיכות, ציפה לשמיכה וציפית לכרית וגם מוצרים נוספים כמו חצאית למיטה, כיסוי מיטה דקורטיבי, שמיכות קיץ, כירבוליות ועוד. רוב האנשים קונים סט מצעים הכולל חלק מהמוצרים הללו, אך חשוב לזכור שהפריטים הפשוטים הללו לכאורה, הם חשובים: כי הם מספקים חום בלילה קר, או מנדפים זיעה בקיץ, משפיעים על איכות השינה, מקדמים היגיינה טובה וגם משפיעים על הנראות של חדר השינה. כך מצעים איכותיים משפיעים על איכות השינה שלכם

תחושת המצעים על העור

מצעים רכים וחלקים יוצרים תחושה נעימה ומלטפת על העור. לעומת זאת, מצעים מבד לא איכותי, או עם סיבים גסים מדי - יכולים לגרום תחושת גירוי לא נעימה ומקשים על הירגעות לאורך הלילה. חום וקור חשוב לבחור מצעים מנדפים וקלילים לימים חמים, כמו מצעים 100% כותנה , הנחשבים לבד נושם ולכן מונע הזעת יתר בלילה.בנוסף, מצעים כאלה מתאימים במיוחד לאנשים הסובלים מאלרגיות ורגישויות שונות בעור כי הם עשויים מחומרים טבעיים. הם מצויינים עבור אנשים שנוטים להתחממות יתר לאורך הלילה וסובלים מהזעה, כך שהם מספקים שינה מאווררת ונעימה. עבור אנשים הסובלים מקור, מצעים 100% כותנה כשהם עוטפים שמיכת פוך עבה - מסייעים ללכוד את החום וליצור סביבה נעימה יותר לאורך כל הלילה.

התאמה לכלי המיטה

מידות המצעים והבד ממנו הם עשויים משפיעים גם על תחושת הנוחות לאורך לילות רבים, כי הם קובעים אם הסדין יישאר מסודר על המיטה לאורך כל הלילה או יחליק ממנה. אם הכרית תישאר עטופה ומסודרת או תזוז בתוך הציפית. לכן, מצעים מבד איכותי במידות הנכונות למיטה שלכם משפיעים משמעותית על איכות השינה וגם על כמות האנרגיה שתצטרכו להוציא כדי לסדר אותם כל בוקר מחדש. מצעים מעוצבים סגנון העיצוב של המצעים משפיע על נראות חדר השינה כי מצעים תופסים שטח פנים משמעותי וגדול בחלל. לכן חשוב לבחור מצעים בעיצוב שאתם אוהבים. אם גם חשוב לכם לקום בבוקר למצעים יפים וחלקים ללא קמטים, מומלץ לבחור מצעים אל קמט - עשויים מבד שאינו מתקמט ולכן המיטה נשארת יפה ומסודרת גם אחרי לילה ארוך של שינה מפנקת.

מצעים לילדים ותינוקות

מצעים לילדים ותינוקות היא קטגוריה חשובה בפני עצמה:

שנת הלילה של ילדים ותינוקות היא קריטית לגדילה בריאה שלהם. לעיתים קרובות ילדים ותינוקות רגישים יותר לחומרים סינתטיים ותחושת המצעים על העור ולכן חשוב שהמצעים יהיו בריאים ואיכותיים. עיצוב המצעים הוא משמעותי עבור הילדים, כמו גם עבור ההורים ולכן עיצוב מצעים לילדים ותינוקות הוא מגוון יותר, מותאם לגילאים שונים והוא לעיתים קרובות גם מגדרי, כך שיש הבדל בין מצעים לילדה לבין מצעים לילד. מצעים לילדים מותאמים למידות שונות של מיטות, למשל מיטת תינוק - מיטת מעבר - מיטת יחיד - מיטה וחצי...

רשת הכל כלול מציעה מגוון איכותי של מצעים מעוצבים מבדים איכותיים, נעימים ומעוצבים, המאפשרים לכם ולילדים שלכם שנת לילה קסומה, נעימה ומפנקת בהתאמה למיטות במידות שונות ולכל סגנון עיצוב שאתם אוהבים. היכנסו לקטלוג שלנו, או לאחת החנויות הקרובות לביתכם!

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…