בלב פרדסי נס ציונה מסתתרת שכיית חמדה נדירה בדמות גן אירועים מיוחד במינו, בעל יופי עוצר נשימה. יותר מכל דבר אחר, ויה נס ציונה היא שליחות. שליחות שלקחנו על עצמנו לספק לכם אירוע שיהיה לא פחות ממושלם, וחוויה שתיחרט בזיכרונכם כאחת המופלאות בחייכם.

קרדיט לתמונה Freepik
קרדיט לתמונה Freepik

 

כבר בתחילת האירוע יזכו האורחים לקבלת פנים מפוארת ומיוחדת, בלב הטבע השוקק שמסביב, עם תאורה רומנטית ומזמינה, עיצוב חגיגי ויוקרתי ומיטב המתאבנים מהמטבח העילי, היצירתי והמוקפד של השף שלנו. נעבור איתכם על כל אחד מפרטי ההפקה מבעוד מועד על מנת לוודא, כמובן, שהסגנון, האווירה והצורה של קבלת הפנים – כמו של כל פרט אחר באירוע – יקלעו בדיוק לטעמכם.

בדיוק לשם כך מקצה ויה נס ציונה לשירותכם את הצוות המסור, האכפתי והמובחר שלנו, שילווה אתכם לאורך כל הדרך וידאג לכך שאין משאלה, גחמה או פנטזיה שלכם שלא תמומש. מהמטעמים המשובחים ביותר, העשויים ממיטב חומרי הגלם, ועד החופות היפהפיות והיצירתיות ביותר – באירוע שלכם, הכול חייב להיות לא פחות ממושלם.

ומה עם המסיבה שאחרי? רחבת הריקודים המהממת שלנו, באירוע ואחריו, תמשוך אליה גם את הסרבנים העיקשים ביותר ותבטיח שהאירוע שלכם יתפוצץ מרוב שמחה. מוזיקה מקפיצה, מערכות סאונד והגברה מהמתקדמות בעולם וכיבוד מרים ומפנק – לפני הכול חשוב לנו לשמח אתכם.

המטבח העילי שלנו יעמיד לרשותכם את מיטב מנות הדגל מהמטבח המקומי והעולמי, עם השפעות טעמים וניחוחות מהמטבח המזרח-תיכוני ומהבישול הצרפתי והאירופאי הקלאסי כאחד, כדי להבטיח שכל מנה תהיה ערבה לחך ושגם האוכל באירוע שלכם יהיה חוויה משכרת חושים שלא תישכח לעולם.

אבל אולי יותר מכל דבר אחר, ויה נס ציונה הוא דוגמה מופתית לעיצוב ואווירה שיהפכו את החתונה, מסיבת בת המצווה או הברית שלכם ללא פחות מחלומיות. הקפדה בלתי מתפשרת על איכות יוקרה ומקצועיות, עיצוב מושקע יוקרתי ומפואר שנלקח היישר מערי אירופה והפקה שלוקחת בחשבון את הפרטים הקטנים ביותר – כי האושר שלכם הוא הכול בשבילנו.

"מאז שהייתי ילדה חלמתי לעשות חתונה מהאגדות" מספרת רויטל, 25, מרחובות. "כשפגשתי את אלון ידעתי שהוא האדם שאני רוצה לבלות איתו את שארית חיי. והיה לנו חשוב שהחתונה שלנו תשקף את זה – את האהבה העמוקה, הרומנטית והמיוחדת שיש בינינו ואת החיים החדשים שאנחנו מתחילים ביחד".

על ויה נס ציונה שמעה רויטל מחברה טובה שהתחתנה באולם שלוש שנים קודם לכן. "מהתיאור שלה היה לי ברור שזה המקום בשבילי. ובכל זאת, פחדתי להתאכזב. שמתי הרבה מאוד משקל על האירוע הזה וכל דבר קטן שהיה מתפקשש היה סוף העולם מבחינתי. למרבה המזל, נפלתי על המקום הטוב ביותר שיכולתי לבקש. צוות מקצועי מקסים ומתוק שאלון ואני יכולנו לבקש מהם כל דבר, והמלים 'אי אפשר' או 'לא מתאים' לא היו קיימות בלקסיקון שלהם. האירוע עצמו היה פשוט מהמם. אמא שלי עד היום מזכירה את הבחירה שלנו להתחתן בוויה בתור אחד השיחוקים של החיים".

אפילו יותר משהוא אולם אירועים, ויה נס ציונה הוא משפחה. לקוחות רבים מדגישים את היחס האנושי, החם והאכפתי שקיבלו מהצוות לכל אורך שלבי תכנון והפקת האירוע, כאחד מהיתרונות העיקריים שנהנו מהם כשהפיקו אירוע במקום. אחד מהם הוא מנשה, 36, מהמרכז.

"כשהגעתי בהתחלה", הוא מודה, "הייתי מלא חששות. אני בא ממשפחה שמייחסת הרבה מאוד חשיבות לאירועים כאלה, ומאוד פחדתי שאני אאכזב את הכלה שלי, את סבתי עליה השלום שעדיין הייתה בחיים כשהתחתנתי, ובעיקר פחדתי להישאב למערבולת של חוסר שליטה. מה שהיה מדהים זה איך שהחבר'ה בוויה הרגיעו אותי מהרגע הראשון, פשוט נתנו לי להרגיש ולדעת שאני בידיים טובות. אשתי הייתה אפילו יותר לחוצה ממני. היום אנחנו ממליצים על ויה לכל חבר או מכר שלנו שרוצה לערוך אירוע. במילה אחת, הם היו פשוט אחלה. מא' ועד ת'".

אנו מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם בעצמכם מאחד מאולמות האירועים הטובים ביותר בישראל וליהנות מהמיטב שיש לתחום ההארחה, ההסעדה, תכנון והפקת האירועים להציע. תנו לנו להפוך את החלום שלכם למציאות ולהעניק לכם חוויה שתלווה אתכם ואת יקיריכם למשך שנים רבות ושתוכלו להיזכר בה בחיוך חם ובגעגוע. חוויה שתוכלו לספר עליה לילדיכם ואולי לנכדיכם ושהתמונות, סרטוני הווידאו והמוזיקה ממנו יהיו חלק מחייכם לעולם.

מבחינתנו, האירוע החשוב בחייכם הוא לא רק אירוע שיש להפיק אלא לא פחות משליחות. אנו כאן כדי ללוות, להרגיע, לסייע ולוודא שתצאו מהיום או הערב הגדולים שלכם בתחושה הטובה ביותר שיש. השמחה שלכם היא היעד היחיד מבחינתנו והקריטריון היחיד להצלחה של האירוע. הצוות המקצועי שלנו יעשה הכול כדי להבטיח לכם את החוויה הטובה ביותר שיכולה להיות. כי האירוע שלכם הוא העדיפות שלנו.

בואו להתרשם בעצמכם, להתאהב במתחם שלנו ולבחור את ויה נס ציונה בתור הבית לשמחה שלכם. כאן, בלב הפרדסים, ממתין לכם הערב הגדול בחייכם. מחכים לכם.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…