בעיות בתפקוד במיני הפכו בשנים האחרונות נפוצות. תופתעו לגלות שגברים רבים סובלים מבעיית אין אונות בגילאים צעירים וגם בגילאים מבוגרים. הגורמים לבעיה מגוונים, אבחון נכון הוא הבסיס לטיפול יעיל. הבשורה הטובה שיש לנו היא שיש פתרון לבעיות אין אונות! דיקור סיני לאין אונות מצליח להשיג תוצאות מרשימות ללא שימוש בתרופות וללא הליכים פולשניים. טיפולי דיקור סיני לאין אונות ניתנים בקליניקה פרטית באופן דיסקרטי.

כיצד מתבצע טיפול דיקור סיני לאין אונות?

הטיפול בבעיה מתחיל בפנייה טלפונית שלכם אל המרפאה לטובת תיאום פגישת אבחון. כבר במהלך השיחה הראשונה תצליחו להתרשם מהמקצועיות של המטפל ולקבל מושג ראשוני אודות הכימיה ביניכם. השלב הבא יהיה תיאום של אבחון וטיפול ראשון. טיפולי דיקור סיני ניתנים מסיבות רבות כך שאיש פרט למטפל לא צריך לדעת מדוע אתם מגיעים אל הקליניקה. פגישת הטיפול הראשונה משמשת גם לאבחון וגם לדיקור ראשוני.

אבחון מתבצע באמצעות תשאול וסקירת רקע רפואי. לאחר השלמת האבחון המטפל יסביר אודות הטיפול, יבחר את נקודות הדיקור ויציב את המחטים. חשוב לציין שטיפולי דיקור סיני לאין אונות מתבצעים באמצעות מחטים דקות מאוד, סטריליות וחד פעמיות. המחטים כה דקות עד כי לא תרגישו בהן כלל. הדיקור הסיני מעודד בגוף תגובות של ריפוי, זירוז זרימת הדם, פינוי רעלים, שחרור חסימות בזרימת האנרגיה, שיפור מצב הרוח, הפחתת מצבי דלקת. להשגת התוצאות הטובות ביותר יהיה עליכם להתמיד בסדרת טיפולים. מחקרים הוכיחו מעל לכל ספק את ההשפעה החיובית של טיפולי דיקור סיני על הגוף והנפש.

מה גורם לבעיית אין אונות?

מצב של אין אונות מוגדר כאשר הגבר אינו מצליח מסיבה כלשהי להגיע לזקפה או להחזיק בה. הגורמים לבעיה עשויים להיות רגשיים או פיזיולוגיים. בעבר נהוג היה לחשוב שהמקור לבעיית אין אונות הוא בעיקר רגשי, כיום ידוע שרק ב-20% מהמקרים הגורם הוא רגשי. דיקור סיני לאין אונות מצליח להביא לתוצאות גם במקרים של גורמים רגשיים וגם במקרים של גורמים פיזיולוגיים. בעיות בזרימת הדם עלולות לגרום לאין אונות, תפקוד תקין של כלי הדם חיוני להנעה מהירה של דם. גורם נפוץ נוסף לאין אונות הוא נטילת תרופות שהפגיעה בתפקוד המיני היא תופעת לוואי צפויה.

טיפולי דיקור סיני לאין אונות מצליחים להחזיר את הגוף והנפש למצב מאוזן. הרפואה הסינית רואה בגוף ובנפש מכלול אחד, הטיפול מתמקד בכל מערכות הגוף שזקוקות לחיזוק ומשיג תוצאות גם בגילאים צעירים וגם בגילאים מבוגרים.

כלים
דיקור סיני לאין אונות
דיקור סיני לאין אונות