הסביבה בה אנחנו נמצאים עשויה להשפיע על התחושות והרגשות שלנו, הרבה יותר ממה שנהוג לחשוב. כשאנחנו מדברים על סביבות שונות בהן אנחנו מבלים חלק משמעותי מהיום שלנו, כמו הבית או מקום העבודה, חשוב שנרגיש בנוח בסביבות הללו. בין היתר, העיצוב של הסביבה בה אנחנו נמצאים יקבע את התחושה שלנו. עיצוב איכותי ומקצועי ניתן לעשות עם ליז זומר, מעצבת הפנים המומלצת.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

עיצוב פנים – משמעויות רבות

עיצוב הפנים הוא חלק חשוב מאוד מכל תכנון של חלל. לכל חלל מסוים יש את התפקיד שלו. משרד אמור לשמש אותנו לעבודה למשל, והבית אמור לתת לנו מקום בטוח להתגורר בו. בעוד שאנשים רבים מחפשים בעיקר את המענה על הצרכים הללו, הם מתעלמים לפעמים מהחשיבות של הנראות של אותו החלל. אפשר לעבוד ממשרד עם עיצוב לא טוב, כל עוד יש בו מחשבים, שולחנות וכסאות, אבל יש לכך משמעויות רבות. אנחנו מושפעים, גם אם אנחנו לא מודעים לכך באופן מוחלט, מהנראות של המקומות בהם אנחנו נמצאים. אדם שיכנס לחדר אשפה למשל, בלילה ובחושך, יכול להתחיל לחוש בפחד או חשש, שנובע רק מהסביבה החשוכה בה הוא נמצא. לכן, יש חשיבות לעיצוב ולתחושה שאנחנו מקבלים מכל חלל. בית או משרד שנרגיש איתם בנוח יאפשרו לנו להתנהל ולתפקד בצורה הרבה יותר טובה, מעצבת פנים מובילה עם שיטה חדשנית וייחודית המובילה להצלחה, תוכל לעצב עבורכם חללים שונים לפי התאמות מסוימות.

אילו חללים ניתן לעצב?

קיימים חללים רבים שאפשר לעצב. למעשה, כל חלל, סגור או פתוח, הוא דבר שאפשר לעצב. מעצבי הפנים מתמחים בסוגים שונים של עיצוב. כל מעצב מיומן בעיצוב של סוג מסוים של חלל אחד, או כמה סוגי חללים, כאשר הוא מעצב את החלל לפי תקציב, לפי צרכים ודרישות מסוימים, רצונות של הלקוח ותנאים סביבתיים נלווים. בין החללים הסגורים שניתנים לעצב, אפשר לעצב מקומות המיועדים למגורים. גם חללים בבניין מגורים, כמו לובי, שהוא חלל משותף לכולם, אלו חללים שמעוצבים על ידי מעצבי פנים. עיצוב החללים לא מסתכם רק כאן. גם מקומות עבודה שונים, רשויות, גנים ופארקים מעוצבים באמצעות עיצוב הפנים.

עיצוב בית

בית היא הסביבה האישית והטריוויאלית ביותר שאפשר לעצב. הבית זה המקום האישי והבטוח שלנו ושל בני המשפחה שלנו. עיצוב בתים איכותי בשיטה ייחודית , יכול להשפיע על הנוחות שלנו בבית. הבית מורכב מחדרים שונים, החל מהסלון והמטבח, דרך חדרי הילדים והשינה ועד לחדר האמבט וחדרי הארונות. את כל אלו ניתן לעצב לפי מאפיינים שונים. הדבר החשוב ביותר שצריך לשים לב אליו בתהליך של עיצוב בתים, הוא שדיירי הבית מרוצים ומרגישים שלמים עם ההליך והתוצאה שמתקבלת. בסופו של דבר זה הדבר הכי חשוב בכל הרעיון הזה. עיצוב בתים כולל עיצוב דירות מגורים בבנייני מגורים, עיצוב פנטהאוזים, עיצוב דירות יוקרה, עיצוב בתים פרטיים צמודים לקרקע וגם עיצוב וילות.

עיצוב משרד

עוד חלל שחשוב לעצב הוא המשרד. אנשים רבים עובדים כיום במשרד. עיצוב משרדים וסביבת עבודה ייחודיים כולל מאפיינים משותפים שונים, כמו ריהוט שנוטה לחזור על עצמו: שולחנות, ארונות, כסאות ודלפקים. במשרד מעוצבים גם חדרי הישיבות וחדרי המנהלים, וכן חללי העבודה המשותפים. למרות שעיצוב משרדי נשמע כמו דבר שגרתי, עדיין ישנם הבדלים שונים בין משרדים. משרד של חברת הייטק למשל יהיה מעוצב כמעט תמיד בצורה שונה ממשרד של עורכי דין, מתוך סיבות שונות הקשורות לתחום העיסוק.

עיצוב עם אנשי מקצוע

כל אחד יכול לדמיין בראש שלו איך הוא רוצה שהחלל בו הוא נמצא יראה, ולנסות לעצב בעצמו. חשוב לזכור שלא סתם מעצבי הפנים עוברים הכשרה ולומדים את המקצוע הזה. עיצוב עצמאי יכול להצליח במקרים מסוימים, אולי כאשר מעוניינים לעשות שינוי קטן או לעצב חלל זניח וקטן, אך טעויות קטנות בעיצוב החלל יכולות להרוס את כל העיצוב ולפגוע בשלמות ובאחידות המראה.

עיצוב פנים במרכז הארץ

תחום עיצוב הפנים רלוונטי לכל החלקים השונים בארץ, אך הוא מתרכז מאוד במרכז הארץ, עקב שכיחות הנדל"ן והחללים שניתן לעצב באזור הזה של הארץ. אם אתם צריכים עיצוב פנים בתל אביב או שאתם מחפשים מעצבת פנים בפתח תקווה, ליז זומר תוכל להציע לכם עיצוב מקצועי ואיכותי במיוחד.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה PEXELS

פירוק שיתוף במקרקעין: מדריך מקיף לניתוק קשרים קרקעיים

מציאות של שיתוף במקרקעין יכולה להיות מורכבת ובעייתית במקרים רבים. כאשר מספר בעלים חולקים…
קרדיט תמונה FREEPIK

השכרת רכב לטווח ארוך: הפתרון החכם לצרכים שלכם

רוב האנשים שזקוקים לרכב לתקופה ממושכת, בוחרים לרכוש לעצמם רכב פרטי, או לחילופין, לבחור…
קרדיט תמונה FREEPIK

3 טיפים לבחירת ספק החשמל המתאים עבורך

בחירת ספק חשמל פרטי היא צעד משמעותי שיכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות החשמל, לשיפור…
קרדיט תמונה FREEPIK

הפלות חוזרות בתחילת הריון - חשוב שתדעו

אובדן הריון הוא בהחלט בשורה קשה לכל סוג, בהחלט במקרים בהם מדובר באובדן שמתרחש יותר מפעם…
קרדיט תמונה FREEPIK

קרטונים למעבר דירה וחשיבותם

א. הגדרה של קרטונים למעבר דירה קרטונים להובלה, הידועים גם כקופסאות הובלה, הם קופסאות…
קרדיט תמונה FREEPIK

ערעור על החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ונהיגה בשכרות פעם שניה

האם המסע שלך להשבת זכויות הדרך שלך נתקל במחסום נוסף עם החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים…