איך בונים אתר? המחשבה הראשונית היא פשוט לגשת לפלטפורמה שמציעה בסיס מסוים, ועליו להתחיל לבנות; לבחור את העיצוב, את הדרך שבה נרצה שהכל יהיה מסודר, את הפיצ'רים המיוחדים. זה נשמע קל, נכון? ובכן בפועל, בניית אתרים הינה משימה שדורשת לא רק זמן, אלא גם ידע מקצועי אותו מחזיק בונה אתרים שלמד, התמחה וצבר ניסיון בתחום.

קרדיט לתמונה: pixabay
קרדיט לתמונה: pixabay

 

כל בונה אתרים, יידע כי תהליך בניית האתר אינו מתחיל ונגמר בעיצוב בלבד, אלא שהוא יוצא לדרך רק לאחר עבודת מחקר מעמיקה להבנת מטרת האתר והאדם שעומד מאחוריו. כעת, תבינו גם אתם איך עובד התהליך ומהי המשמעות של כל צעד.

כיצד מתקיים תהליך בניית אתרים מקצועי?

רגע לפני שאיש המקצוע ייגש אל המחשב ויתחיל לבנות את האתר החדש שלכם, יהיה עליו להכיר אתכם; להבין מהו התחום בו אתם עוסקים, מהו המוצר ו\או השירות שאתם מציעים, מי הלקוחות שלכם, המתחרים ועוד. כל פיסת מידע היא קריטית על מנת לאפיין את האתר העתידי. על בסיס כל אלו, בניית אתרים הופכת מדויקת יותר לצרכי הלקוח והעסק, מה שיהפוך את האתר לרלוונטי הרבה יותר.

כעת, ניתן לגשת לשלבים הבאים:

  • עיצוב האתר – בהתאם לפרמטרים כגון קהל היעד, אופי המוצר ו\או השירות, יש לעצב את האתר. העיצוב יוצר אווירה, מסר ראשוני, הוא גם זה שבדרך כלל יקבע האם הגולש יישאר באתר או שמא ימשיך הלאה בחיפושים. ככל שהעיצוב ידידותי, מושך וברור יותר, כך הגולש יישאר זמן רב יותר באתר ובתקווה, גם יהפוך ללקוח של ממש.
  • נגישות – כיום, החוק מדגיש את נושא האתרים הנגישים; פונטים קריאים וברורים, צבעים מנוגדים, הדגשת כפתורים ועוד. כל אלו חשובים לא רק לעמידה בחוק, אלא כדי להפוך את האתר לרלוונטי גם עבור מי שזקוק להנגשה. ככל שהאתר נגיש יותר, כך הפוטנציאל שלו גדול יותר.
  • היכרות עם המערכת – לאחר שהאתר יהיה מוכן, תקבלו הדרכה על וורדפרס, הפלטפורמה עליה נבנה האתר. זוהי פלטפורמה פשוטה וברורה גם למי שלא בנה אתר מימיו. הדרכה בסיסית לגבי פיצ'רים שכנראה תצטרכו, תספיק על מנת לאפשר לכם להמשיך ולבצע פעולות גם ללא עזרת בונה האתרים המקצועי. מובן שניתן להתייעץ לגבי כל שאלה ועניין!
  • קידום – בניית אתרים היא לא הכל. גם לאחר השקת האתר, יש להשקיע בקידומו. זאת, על ידי עמידה בפרמטרים שונים שגוגל מציב; מילות מפתח מתאימות, תוכן מקורי, ועוד. כאשר גוגל מזהה אתר שכזה, הוא יסייע לו להתקדם מהר יותר.

הכל מתחיל באתר מוצלח

בסופו של דבר, במאה ה-21, אתר האינטרנט הוא בדרך כלל הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי יראה בהקשר של עסק מסוים. לכן, על האתר להיות מעוצב למשעי, ידידותי ומזמין. אצל מימון בדוש בנייה וקידום אתרים תהנו מתהליך בניית אתרים מקצועי ואמין, המבוסס כל כולו על מחקר מעמיק אודות העסק שלכם, הצרכים והדרישות הייחודיים לו. הכל כדי ליצור אתר שיזניק אתכם קדימה.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…