כסאות בר קיבלו מקום של כבוד בטרנדים המובילים ביותר בעולם העיצוב ולא בכדי. לא כולם מכירים את תחום כסאות הבר ועל מנת לאפשר לכם להכיר את התחום, בחרנו להציף סוגים שונים של כסאות בר ולאפשר לכם לבחור את הכיסא האולטימטיבי ביותר עבורכם.

קרדיט תמונה Shutterstock
קרדיט תמונה Shutterstock

 

מצעד כסאות הבר המובילים

כסאות לבר מיוצרים מחומרי גלם רבים ומגוונים וכל שמתבקש מכם הוא למצוא את חומר הגלם המועדף עליכם – לעיתים הכיסא יהיה מחומר גלם ספציפי ולעיתים יבוצע שילוב בין חומרי גלם. קבלו את הסוגים השונים שמוצעים ברשתות השיווק:

אז איך בעצם אפשר לבחור נכון כסאות בר ואיזה סוגים של כסאות ניתן למצוא בחברת chair2u

כסאות בר מעץ – כיסא בר זה יכול להיות כולו מעץ ומאידך יכול הכיסא להיות בנוי חלקו מעץ וחלקו האחר מחומר גלם שונה כך למשל יכול הכיסא עצמו להיות מעץ אך הרגליים מפלסטיק וכן הלאה. גם בנוגע לסוג העץ ישנם לא מעט אופציות דהיינו זנים של עצים לרבות עץ אלון, עץ בוק אשל אורן ועוד. העצים היותר נפוצים מהם מייצרים כסאות בר הם האלון והבוק.

כסאות בר מפלסטיק – כסאות בר אלו נפוצים ואהובים בעיקר משום שאלו הם כסאות קלים במשקל וקלים לתחזוקה ברמת הניקוי. הצבעים הנמכרים בקטגוריה זו הם רבים ומגוונים החל מהלבן, עד השחור וכמובן כל מה שביניהם. גם כסאות מפלסטיק יכולים להשתלב עם חומרים נוספים לרבות עץ מתכת ועוד. חומר הפלסטיק מאפשר ליצור עיצובים רבים ומגוונים לרבות כסאות עם חורים, חריצים, כסאות שקופים ומקומרים ועוד.

כסאות בר ממתכת – כסאות שמתאימים שעיקרם למטבחים המודרניים. ישנם סוגים מגוונים של מתכות לרבות שחורה, אפורה מט או מבריק ועוד. כסאות מתכת הם כיסאות חזקים ויציבים והנראות שלהם מרשימה. חשוב להקפיד על רכישת מתכת על חלד כדי לאפשר שימוש לטווח הארוך. שימו לב כי לרוב בישראל לא מייצרים כסאות ממתכת אלא מייבאים אותם ממגוון מפעלים / יצרנים ברחבי העולם.

כסאות בר מרופדים - כסאות בר מעוצבים עתידים להיות מרופדים ובין היתר בעור / דמוי עור / בד וכן הלאה. אם תשאלו את המלצתינו הכנה, הרי שכדאי לכם להיזהר מכיסאות דמוי עור, משום שהם עלולים להתפורר במהלך הזמן והכיסא הופך למרופט. היה ואתם מתעקשים על כיסא דמוי עור, הקפידו לרכוש דמוי עור איכותי בלבד. דמוי עור קל לניקוי והוא נוח יותר מריפוד בד אך עור אמיתי הוא בהחלט הכיסא האיכותי ביותר בקטגוריית הכיסאות המרופדים אך העלות היא בהתאם ומשום שלא כל אחד / אחת רוצה להשקיע כל כך הרבה כסף בכיסאות, ישנן חלופות לא פחות יוקרתיות

לסיכום – בין אם תבחרו בכיסאות מעץ, מפלסטיק או כסאות מרופדים, כדאי להשקיע זמן ולמצוא את המקום הנכון לבצע את הרכישה ומהו המקום הנכון? מקום בו המגוון הוא רב, השרות הוא אדיב סבלני ומקצועי והאחריות היא בראש מעייניהם.

נכתב על ידי https://www.chair2u.co.il/

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…